نقش رسانه‌ها در معرفی افتخارات چهل ساله انقلاب اسلامی
کد خبر: 3767266
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

نقش رسانه‌ها در معرفی افتخارات چهل ساله انقلاب اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله ضروری است؛ دشمن در توطئه‌های خود با سیاه‌نمایی و زیر سؤال بردن باورهای مردم و اركان نظام جمهوری اسلامی به‌ ویژه ولایت فقیه سعی دارد چهره نظام را خدشه‌دار کند که باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها بصیرت‌افزایی کرد.

نقش رسانه‌ها در معرفی افتخارات چهل ساله انقلاب اسلامی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ تمامی رسانه‌ها به‌ ویژه رسانه‌های فرهنگی کشور نباید اجازه اشاعه و گسترش سیاه‌نمایی‌ها را بدهند، زیرا دشمنان قسم‌خورده از اوایل انقلاب تاکنون با صرف هزینه‌های هنگفت و راه‌اندازی شبکه‌های متعدد به زبان فارسی و غیره از طریق تبلیغات گسترده و مسموم در شبکه‌های مجازی و به‌ ویژه ماهواره درصدد ضربه زدن به نظام، القای ناکارآمدی آن و ناامید کردن مردم هستند.

در این باره باید بهره کافی را از فرصت چهل سالگی انقلاب برد. همچنین باید برای تحقق این مهم زمینه رشد و نشاط بیشتر برای بالندگی نظام را فراهم کرد.

در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی نباید بدگمانی در ذهن مردم شکل بگیرد و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور باید گزارش‌های دقیقی از اقدامات و خدمات نظام اسلامی به مردم ارائه دهند، زیرا امروزه دشمنان قسم‌خورده انقلاب با هزاران ابزار اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای خود به دنبال تحت تأثیر قرار دادن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب هستند.

در همین راستا، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله ضروری است؛ دشمن در توطئه‌های خود با سیاه‌نمایی و زیر سؤال بردن باورهای مردم و اركان نظام جمهوری اسلامی به‌ ویژه ولایت فقیه سعی دارد چهره نظام را خدشه‌دار کند که باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها بصیرت‌افزایی کرد، زیرا تشخیص توطئه استکبار جهانی به‌ ویژه آمریکای جهان‌خوار یكی از موارد مهمی است كه باید به آن توجه کرد.

براساس پژوهش‌های صدا و سیما، باید اذعان کرد که انقلاب اسلامی کشورمان در طول حيات خود همواره با دشواری‌ها و توطئه‌های بسیاری در حال مبارزه بوده است، به‌ طوری‌ که در ۱۰ سال اول با ۱۷ توطئه، که هدف سقوط نظام بود، روبه‌رو شد؛ همچنین فشار سياسی غرب با کمک حاميان داخلی‌اش در راستای براندازی در دهه‌های دوم، سوم، و چهارم انقلاب ادامه يافت. ضمن اينکه در جبهه اقتصادی نيز فشارهای شديدی برای سقوط انقلاب بر مردم ايران تحميل شد. با اين حال دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی کماکان اولويت اصلی مردم و رهبران نظام به شمار می‌آيد.

از این رو تمامی رسانه‌ها اعم از مکتوب، مطبوعات، دیداری و شنیداری و به خصوص شبکه‌های اجتماعی کشور باید در راستای بیان حق مطلب با دقت و ظرافت بیشتری همچون گذشته به معرفی دستاوردهای شگفت‌انگیز انقلاب مخصوصاً برای نسل جدید اقدام کنند.

به قلم حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha