برگزاری اولین «همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» در سمنان
کد خبر: 3767290
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

برگزاری اولین «همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» در سمنان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری نخستین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی ‌در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش این استان خبر داد.

برگزاری اولین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  عصر روز گذشته، 5 آذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در استان سمنان خبر داد و گفت: این همایش در ادامه همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای که اخیراً در سطح ملی برگزار شده پنج‌شنبه، هشتم آذرماه برگزار می‌شود.

فضیلت از ارائه شش مقاله را‌ه‌یافته به همایش بین‌المللی سوادرسانه‌ای در همایش استانی خبر داد و افزود: این همایش استانی در 13 استان کشور و از جمله سمنان برگزار خواهد شد.

وی مهمترین اهداف این همایش را ایجاد حساسیت در خصوص توجه به فضای مجازیدانست و افزود: فضای مجازی هنوز در کشور ما به گفتمان غالب تبدیل نشده و از همین رو هنوز به دیده یک تهدید به آن نگریسته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برگزارکنندگان این همایش از فعالان فضای مجازی، اهالی رسانه، دانشجویان و دانش‌آموزان، معلمان پایه دهم متوسطه و به خصوص پدران و مادران برای حضور در این همایش دعوت کردند، افزود: این همایش با موضوع خانواده و فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گفته وی‌ این همایش با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، استادان و مهمانان کشوری برگزار و به تمامی شرکت‌کنندگان در همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی استان سمنان گواهی دوره معتبر داده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha