استکبار جهانی، وحدت ایرانیان را نشانه رفته است
کد خبر: 3776202
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

استکبار جهانی، وحدت ایرانیان را نشانه رفته است

گروه سیاست و اقتصاد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: استکبار جهانی امروز وحدت ما را نشانه رفته است و از رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی ناراحت است، لذا امروز از گروههای سیاسی انتظار می‌رود در زمینه رسیدن به وحدت و انسجامژ تلاش‌های مضاعفی داشته باشند.

استکبار جهانی، وحدت ایرانیان را نشانه رفته است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، ظهر امروز، 6 دی ماه، در جلسه شورای ادارای شهرستان شوط با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، گفت: باید در تکریم ارباب رجوع تلاش کنیم و اگر امروز ما حرفی در دنیا برای گفتن داریم، به خاطر پشتیبانی همین مردم است.
وی با بیان اینکه امسال وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم شد و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: انتظار داریم تمام مسئولان در هر جایگاهی که هستند عملکرد نظام را برای مردم تبیین کنند، حتماً در برنامه‌های دهه فجر از حضور مردم استفاده کنند و برنامه‌ها باید حول محور مردم اجرا شود.
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: استکبار جهانی امروز وحدت ما را نشانه رفته است و از رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی ناراحت است، لذا امروز از گروههای سیاسی انتظار می‌رود در زمینه رسیدن به وحدت و انسجام تلاش‌های مضاعفی داشته باشند.
مصطفوی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا علیه کشور افزود: دولت، تدابیر لازم را برای مقابله با اثرگذاری این تحریم‌ها در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق الهی است، بیان کرد: برخی افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به خدمت‌گزاری مردم مشغول شوند و شرایط به ‌گونه‌ای برای این افراد فراهم می‌شود که در چارچوب نظامی که احکام حیات‌بخش و فروزان اسلامی در آن حاکم است، تحت لوای قرآن کریم و درس گرفتن از زندگی ائمه اطهار(ع) خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ایجاد تعامل و هم‌صدایی و هم‌فکری در شهرستان را نتیجه کار خوب فرماندار دانست و بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که انتقاد سازنده باید پذیرفته شود و از تخریب پرهیز شود.
وی به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و یادآور شد: اگر مدیران تلاش مضاعف کنند می‌توانیم از بحران‌های سخت عبور کنیم ، همانطور که در دوران دفاع مقدس با اتحاد، همدلی و تلاش توانستیم این عرصه را به باشکوه‌ترین ادوار تاریخ ایران تبدیل کنیم.
مصطفوی در پایان با تقدیر از خدمات حسن عبدالهی‌اصل در طول دوره سرپرستی خود، گفت: ایشان از مدیران شایسته، لایق و باکفایت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمات ارزشمندی در شهرستان ارائه دادند، امروز آقای عبدالهی را به‌عنوان فرماندار شهرستان شوط معرفی می‌کنیم و امیدواریم بتوانند با بهره‌مندی از کمک، دانش و تجربه همکاران در شوط منشاء اثر و خیر و برکت در شهرستان باشند.
انتهای پیام

captcha