بصیرت‌افزایی راه‌کار مقابله با دشمنان است
کد خبر: 3776428
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

بصیرت‌افزایی راه‌کار مقابله با دشمنان است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سخنرانی‌هایی با موضوع بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی در آستانه 9 دی‌ماه در مساجد کرمانشاه، افزود: دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی راه‌کار مقابله با دشمن است و اگر این دو از مردم گرفته شود نقشه‌های دشمن کامل پیاده شده است.

بصیرت‌افزایی راه‌کار مقابله با دشمنان است

حجت‌الاسلام علی کماسی، رئیس تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری سخنرانی‌هایی با موضوع بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی در آستانه 9 دی‌ماه در مساجد کرمانشاه گفت: بصیرت‌افزایی سدی در برابر نقشه‌های دشمنان است.
وی افزود: اگر بصیرت از مردم گرفته شود در واقع نقشه‌های دشمن به‌طور کامل پیاده شده و بصیرت خود عاملی برای دفاع از آرمان، اصول و ارزش‌ها است.
رئیس تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: 9 دی روز بصیرت‌افزایی و مظهر حضور هوشمندانه مردم ایران است، این حماسه به‌عنوان نقطه عطفی برای نمایش اتحاد و انسجام ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.
حجت‌الاسلام کماسی اظهار کرد: مردم ایران در 40 سال اخیر با وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی به این بلوغ رسیده‌اند که تنها با دفاع از جمهوری اسلامی به منافع ملی دست می‌یابند.
وی تأکید کرد: 9 دی ماه تجلی مردم‌سالاری دینی است که فتنه‌ها را سرکوب و شرایط عبور از چالش‌ها را فراهم کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: 9 دی یک حرکت و جریان خودجوش بود که بصیرت و آگاهی مردم و حضور آگاهانه آن‌ها کشور را از توطئه دشمن نجات داد.
انتهای پیام

captcha