برگزاری نمایشگاه ارزش‌های انقلاب اسلامی در نقده
کد خبر: 3785035
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

برگزاری نمایشگاه ارزش‌های انقلاب اسلامی در نقده

گروه فرهنگی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده از برگزاری ٢٦ ویژه‌برنامه متنوع فرهنگی و ادبی به مدت ٢٠ روز طی دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه ارزش‌های انقلاب از جمله این برنامه‌هاست.

برگزاری نمایشگاه ارزش‌های انقلاب اسلامی در نقده

مهدی عباس‌نژاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه فجر، بعد از ایام فاطمیه جنگ شادی با هنرنمایی هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در ادامه این برنامه‌ها، نمایشگاه عکس مناظر شهری شهرستان نقده با عنوان نمایی از پیشرفت شهر در طول چهل ساله انقلاب اسلامی به مدت ١٠ روز در این اداره برگزار می‌شود و میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان به عکس و هنر انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: نمایشگاه کاشی هفت رنگ به مدت ١٠ روز و همچنین نمایشگاه کتاب به مدت ٢٠ روز در شهرستان نقده برگزار می‌شود.
وی گفت: اهدای لوح فشرده سرودهای انقلابی در ٥٣ مسجد شهرستان نقده و همچنین دیدار با خانوده شهدای هنرمند به‌مناسبت چهلمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقده اظهار کرد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حافظ قرآن و قاری بین‌المللی قرآن کریم حامد شاکرنژاد از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.
عباس‌نژاد بیان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه ارزش‌های انقلاب و برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی از دیگر عناوین برنامه‌های اجرایی دهه فجر در شهرستان نقده است.

انتهای پیام 

captcha