مراكز اقامتی منطقه آزاد ماكو؛ پذیرای بیش از ۹ هزار گردشگر نوروزی
کد خبر: 3800636
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

مراكز اقامتی منطقه آزاد ماكو؛ پذیرای بیش از ۹ هزار گردشگر نوروزی

گروه فرهنگی - مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ۱۱ روز گذشته ۹ هزار و ۱۹۲ نفر از مسافران در مراکز اقامتی سازمان منطقه آزاد ماکو اقامت داشته‌اند.

مراكز اقامتی منطقه آزاد ماكو؛ پذیرای بیش از ۹ هزار نفر گردشگر نوروزی

مهدی عبدالله‌زاده، مدیرگردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه از ۲۸ اسفند ماه ۹۷ تا ۹ فروردین ماه امسال ۹ هزار و 192 نفر در مراکز اقامتی منطقه آزاد ماکو اقامت داشته‌اند، اظهار کرد: طی ۱۱ روز گذشته دو هزار و ۳۸۴ مسافر نوروزی منطقه آزاد ماکو در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های این منطقه اقامت داشته‌اند و در این مدت آمار اقامت در مهمان‌پذیرهای این منطقه برابر با ۸۹۹ نفر بوده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای بوم‌گردی در دو سال اخیر در منطقه آزاد ماکو افزود: در این واحدها نیز در ۱۱ روز گذشته ۱۱۹ مسافر نوروزی اقامت داشتند و یک هزار و ۹۱۶ نفر مسافر نوروزی اقامت در مهمانسراهای ادارات و خوابگاه‌ها را انتخاب کرده‌اند.
مدیر گردشگری منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه بیشترین آمار اقامت در ۱۱ روز گذشته مربوط به مراکز ستاد اسکان فرهنگیان منطقه آزاد ماکو با سه هزار و ۴۵۴ نفر بوده است، ادامه داد: تعداد افرادی که در کمپ‌های موقت این منطقه اقامت داشته‌اند نیز ۴۲۰ نفر بوده است.
انتهای پیام

captcha