کتاب «1+5 در میسان» منتشر شد
کد خبر: 3802334
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
به مناسبت روز پاسدار؛

کتاب «1+5 در میسان» منتشر شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ کتاب خاطرات برادر پاسدار محمدنقی ولایتی از دفاع مقدس و اسارت با نام «1+5 در میسان» چاپ و منتشر شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کتاب «1+5 در میسان» با روایت محمدنقی ولایتی و بازنویسی امید طاهرنژاد و ویراستاری محبوبه زارع در 5 فصل چاپ و منتشر شد.

محمدنقی ولایتی با نام «نقی لک» در دوران دفاع مقدس به‌عنوان رزمنده حاضر شده و در عملیات والفجر مقدماتی به اسارت دشمن درمی‌آید. او پس از حدود 3 سال تحمل اسارت به دلیل معلولیت از ناحیه پا جزء اولین گروه آزادگان قرار می‌گیرد. وی پس از آزادی مجدداً به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته و تا پایان جنگ به خدمت خود در جبهه ادامه می‌دهد.

ولایتی پس از پشت سر گذاشتن مسئولیت‌های متعدد و حساس در سپاه استان لرستان، هم‌اکنون پاسدار بازنشسته می‌باشد و دانشجوی مقطع دکتری رشته علوم قرآنی است.

نامه راوی به حضرت امام خمینی(ره) بلافاصله پس از آزادی از اسارت، روایت ماجرای حضور بنی‌صدر در ازنا، سخنرانی هاشمی رفسنجانی در مسجد امام حسین(ع) ازنا، دیدار با سران منافقین در کوپه قطار خرمشهر-تهران، کتک خوردن از ارتش رژیم طاغوت به خاطر فیلم گوزن‌ها، شش روز مفقودی به دلیل مجروحیت در منطقه میسان عراق، عمل جراحی پا با میل قلاب‌بافی و روایت انواع شکنجه‌های ارتش بعثی در دوران اسارت از جمله بخش‌های مختلف کتاب «1+5 در میسان» است.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب با 50 درصد تخفیف به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۷۵۶۴۹۹۰ تماس بگیرند و برای دانلود بخشی‌هایی از کتاب به تارنمای انتشارات شبنما به آدرس www.shabnama96.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، انتشارات شبنما آمادگی دارد در همکاری ویژه با رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم، به‌صورت اختصاصی به نشر مفاهیم ایثار و شهادت بپردازد.

امید طاهرنژاد

انتهای پیام

captcha