شوراها هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند
کد خبر: 3807059
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

شوراها هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه شوراها نباید خود را درگیر کارهای جزئی کنند، افزود: هدف شوراها باید خدمت به مردم باشد و از انتقاداتی که به آنها می‌شود، به‌نحو احسنت استفاده کنند.

شوراها هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیف‌الله مطلبی، مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در همایش روز ملی شوراها، با اشاره به تعداد اعضای شورای شهر و روستا، اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی حدود ۶ هزار و ۴۱۵ نفر عضو شورای شهر و روستا وجود دارد.
وی با بیان اینکه شوراها با چالش‌هایی مواجه هستند، ادامه داد: ما در شوراها با چالش‌هایی رو به رو هستیم که چالش اول مربوط به انتخاب شهردار بوده و اینکه قانون شوراها ناقص است که موجب اختلافاتی می‌شود که باید نواقص برطرف شود.
مطلبی افزود: چالش دوم مربوط به انتخاب هیئت رئیسه است که هرسال انتخاب می‌شود و این دوره انتخابات هیئت رئیسه ممکن است اختلافاتی به‌وجود آورد و امسال نیز چالش دیگری خواهیم داشت که مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده که شوراها نباید در این موضوع و امور تبلیغاتی کاندیدها دخالت کنند و ما شاهد انتخابات پرشور باشیم و شوراها در این مورد مشکلی نداشته باشند.
مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: شوراها نباید خود را درگیر کارهای جزئی کنند و هدف خود را به خدمت، مردم و انجام وظایف خود معطوف نمایند و از انتقاداتی که به آنها می‌شود، به‌نحواحسنت استفاده کنند.
وی افزود: ۱۵ نفر از سال گذشته تاکنون به جمع شوراهای شهر افزوده شده است.
انتهای پیام

captcha