جشن گلریزان در زندان همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3809228
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
همزمان با ماه رمضان؛

جشن گلریزان در زندان همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های همدان از برگزاری جشن گلریزان در زندان‌های سراسر استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جشن گلریزان در زندان همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، حیدری رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر ماهیت و رسالت خداپسندانه ستاد دیه و نحوه کمک به آزادی مددجویان نیازمند اظهار کرد: نباید فراموش کرد که افرادی به دلایل غیرعمدی وارد زندان می‌شوند که رفع مشکلات آنان حائز اهمیت است.
وی گسترش فضای تبلیغاتی و معرفی فعالیت‌های ستاد دیه را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از ابزارهای تبلغاتی اعم از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و بازخوانی پرونده‌ها و علل و عوامل آن می‌تواند عامل معرفی ستاد دیه و پیشگیری و آگاهی‌دهی نسبت به این امر مهم سهیم باشد.
حمزه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان با اشاره به جشن گلریزان اعلام کرد: دستگاه قضایی استان با تمام ظرفیت و حمایت همه‌جانبه حقوقی آمادگی خود را در خصوص آزادی زندانیان دارد.
پژمان پروین، مدیرکل زندان‌های استان و دبیر هیئت امنای ستاد دیه با تشریح وضعیت و نحوه مشارکت و همکاری در آزادی زندانیان غیرعمد و شرایط خانواده آنان و همچنین در خصوص جشن گلریزان پیش رو در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مجموعه سازمان زندان‌ها و عوامل آن با تمام توان آماده پشتیبانی، حمایت و برگزاری جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان هستند و با تقسیم‌بندی کارها و مقدمات طی کمیته‌های چندگانه شرح وظایف هرکدام مشخص خواهد شد.
وی افزود: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها ، امسال با تلاش و تبلیغات گسترده نسبت به مشارکتهای مردمی در برگزاری هر چه باشکوهتر همایش گلریزان در تلاش هستیم.
وی همچنین از تشکیل کمیته‌ها و مشخص کردن اعضا برای جشن گلریزان در سایر شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امید است بتوانیم با تمام توان خود و به صورت مطلوب این برنامه را در سطح شهرستان ها نیز اجرا کنیم که در این زمینه چندین کمیته تشکیل می‌شود.
وی از تبلیغات محیطی، ساخت انیمیشن، تیزر و فیلم کوتاه برای این جشن گلریزان خبر داد و گفت: امیدوارم امسال شاهد حضور گسترده خیران در جشن گلریزان باشیم تا بتوانیم با کمک‌های جمع‌آوری شده تعداد دیگری از زندانیان نیازمند آزاد و راهی آغوش گرم خانواده شوند.
مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان خاطرنشان کرد: صدا و سیمای استان با تمام توان در پیشبرد این امر مهم کمک به آزادی زندانیان غیرعمد آمادگی لازم را دارد به طوری که در ماه مبارک رمضان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر شب زمان مناسبی را در اختیار برنامه‌های آزادی زندانیان قرار داده و با استفاده و دعوت از کارشناسان گوناگون و خیرین پوشش رسانه‌ای ویژه‌ای را در دستور کار خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha