پیام تسلیت آیت‌الله محمدعلی شیرازی در پی شهادت امام جمعه کازرون
کد خبر: 3815725
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۶

پیام تسلیت آیت‌الله محمدعلی شیرازی در پی شهادت امام جمعه کازرون

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله سیدمحمدعلی شیرازی، از اساتید حوزه علمیه مشهد مقدس با صدور پیامی حادثه تلخ و فاجعه جانگداز شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،  نبأ ؛ پيام تسليت آيةالله حاج سيد محمدعلى شيرازى(دامت بركاته) در پى به شهادت رسيدن امام جمعه فقيد كازرون بدین شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

(بأيّ ذنب قتلت..)

حادثۀ تلخ و دلخراش و فاجعۀ جانگداز به شهادت رساندن روحانى جليل القدر، صديق ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعۀ محترم و معزّز کازرون(رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر شدید و تألّم عمیق همگان شد.
وقوع این جنایت در چنین ساعتی از شب قدر و پس از انجام مراسم معنوی إحیاء آن هم نسبت به شخصیّتی که همگان او را به صلاح و سداد شناخته و عنصری سالم و متّصف به صفات مثبت انسانیت و روحانی شایسته و جلیل القدر و خدمتگزاری با اخلاص و کم نظیر برای دین و جامعه بر تکان دهندگی حادثه می‌افزاید.
بدون تردید برای شهید عزيز حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند مایۀ افتخار و بالندگى است که پس از انجام مراسم معنوی لیلة القدر پاک و طیّب به سوی معبود خود پرواز نماید.
ما در جوار مرقد مطهّر و منوّر حضرت ثامن الحجج علیّ بن موسی الرضا(صلوات الله وسلامه علیه) از درگاه خداوند متعال جلّت عظمته برای آن فقید سعید علوّ درجه و ارتقاء مقام و حشر با مولی الموالي أمیرالمؤمنین(علیه أفضل الصلوة والسلام) و سالار و سرور شهیدان حضرت أبی عبدالله الحسین(علیه الصلوة والسلام) و برای خاندان محترم ایشان مزید صبر جمیل و اجر جزیل و برای مرتکب این جنایت و طرّاحان آن روسیاهی و خزی و عار أبدی مسئلت می‌نماییم و این مصیبت را به پیشگاه مقدّس حضرت بقیةالله امام زمان(ارواحنا فداه) و جامعۀ روحانیت معظّم کل استان فارس و اهالی محترم کازرون تسلیت عرض می‌کنیم.
و از متصدّیان امور انتظامی و امنیتی و قضائی استان فارس اکیداً خواهانیم که هر چه زودتر جانی این جنایت را به سزای عمل کثیف خود برسانند.

مشهد مقدّس/ ٢٣ رمضان المبارك ١٤٤٠
سیّد محمّدعلی شیرازی

محمد ایمانی مهر 

انتهای پیام 

captcha