حراست از آرمان‌های امام خمینی(ره) مهم‌ترین وظایف ملت ایران است
کد خبر: 3817207
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

حراست از آرمان‌های امام خمینی(ره) مهم‌ترین وظایف ملت ایران است

گروه سیاست و اقتصاد- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پویایی انقلاب را در گرو پایبندی به آرمان‌های امام(ره) دانست و گفت: حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) از مهم‌ترین وظایف ملت ایران است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز 14 خرداد در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع کرمانشاه با بیان اینکه امام(ره) انگیزه را به جامعه تزریق کرد گفت: امام راحل در جایی که کسی فکر نمی‌کرد این انقلاب به پیروزی برسد توانست با دست خالی غرب را به ستوده درآورد و بنای نظام شاهی را برچید و به ملت ایران عزت و افتخار بخشید.
وی اظهار کرد: این انقلاب دستاوردهای بسیاری برای ما به دنبال داشت و وظیفه داریم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ارزش‌ها و آرمان‌ها و دستاوردهای آن را ارج نهیم.
مظفر افزود: پس از رحلت امام(ره) دشمنان انقلاب به دنبال یاس‌آفرینی بین مردم ایران بودند اما انتخاب درست خبرگان رهبری سبب شد رهبر معظم انقلاب در قامت ولایت فقیه دشمنان اسلام و انقلاب را نا امید کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن می‌خواست رحلت امام(ره) را پایان انقلاب اعلام کنند امام در همان ابتدا مقام معظم رهبری فرمودند که راه ما راه امام(ره) و آرمان‌های امام(ره) همواره چراغ هدایت و مشعل فروزان ما است و این انقلاب در هیچ جای دنیا بینام خمینی(ره) در هیچ شناخته شده نیست.
وی گفت: حراست از ارزش‌ها و آرمان‌ها امام راحل مهم‌ترین وظایف ملت ایرن است. یکی از دستاوردهای امام(ره) اندیشه ولایت‌فقیه است و امروز آیت‌الله خامنه‌ای همان خمینی دیروز است.
مظفر در پایان افزود: رسالت پاسداری از این انقلاب بر دوش جوانان است و خداوند این انقلاب را تنها نخواهد گذاشت.
انتهای پیام

captcha