فرهنگ مقاومت؛ یادگاری ماندگار از امام خمینی(ره)
کد خبر: 3817489
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

فرهنگ مقاومت؛ یادگاری ماندگار از امام خمینی(ره)

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد گفت: با توجه به اینکه فرهنگ مقاومت در منطقه طی این روزها یادگاری ماندگار از امام خمینی است در این راستا باید مکتب استقامت که در آن زمان پایه‌ریزی شد هم اکنون نیز تداوم یابد.

فرهنگ مقاومت در کشور تداوم یابد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، ۱۷ خرداد در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع عزاداران سالروز رحلت امام اظهارکرد: ۴۰ سال رهبری و ولی‌فقیه در این نظام محبوب دل‌ها و ماندگار است که باید راز و رمز این موضوع بیان شود.
وی دلیل به یاد ماندن امام خمینی(ره) بعد از گذشت 40 سال را اینگونه بیان کرد: بندگی خدا، اخلاص در عمل، مظلوم نوازی ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود که موجب شد مردم بعد از 40سال از انقلاب اسلامی همچنان به ایشان ارادت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دوست داشتند مردم ایران هرچه زودتر یاد و خاطره امام خمینی(ره) را فراموش کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان این آرزو را با خود به گور می‌برند و خودشان نیز شاهد هستند که دوستداران به مکتب امام خمینی(ره) هرسال بیشتر نیز می‌شود.
امام جمعه بجنورد با تاکید براینکه امام خمینی(ره) عمر خود را وقف دین کردند، عنوان کرد: مسلمان بودن تنها به بیان نیست و باید همراه با عمل باشد تا مورد قبول خداوند قرار بگیرد.
وی فرهنگ مقاومت در منطقه طی این روزها را یادگاری ماندگار از امام خمینی دانست، عنوان کرد: مکتب استقامت در آن زمان پایه‌ریزی شد و اکنون باید این راه را ادامه داد.
یعقوبی با اشاره به تأکید بیانیه گام دوم انقلاب بر جوانان اظهار کرد: بایستی بخش‌های نامه و سفارش‌های امیرالمؤمنین به امام حسن خوانده شود زیرا در آن توصیه‌های یک رهبر جامعه اسلامی به جوان آن روز است.
وی نخستین سفارش امام علی را تقوا عنوان کرد، افزود: زندگی باید رنگ تقوا داشته باشد و همراه با آن عمل با سخن هر فرد هماهنگ بوده و باید در عمل به امر خداوند التزام داشت.
انتهای پیام

captcha