تقویت جایگاه خانواده؛ رویکرد جدید اصحاب رسانه
کد خبر: 3837893
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

تقویت جایگاه خانواده؛ رویکرد جدید اصحاب رسانه

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه البرز گفت: اصحاب رسانه باید تقویت جایگاه خانواده را به عنوان یک رویکرد جدید در دستور کار قرار دهند.

تقویت جایگاه خانواده؛ رویکرد جدید اصحاب رسانهبه گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج رسانه البرز، امروز، پنجم شهریور در حاشیه آئین دورهمی معرفتی و بصیرتی اصحاب رسانه و خانواده های آنان که در دشت بهشت محمدشهر کرج برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های قابل تمرکز برای اصحاب رسانه در عصر کنونی محور«خانواده» است، گفت: اصحاب رسانه باید تقویت جایگاه خانواده را به عنوان یک رویکرد جدید در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه معرفت‌افزایی در خبرنگاران، افزود: محوریت جایگاه خانواده، ضرورت حفظ و تحکیم آن با بهره‌مندی از رسانه یکی از اولویت‌های حائز اهمیت در عصر کنونی است.
این مسئول با اشاره به اهمیت سلامت رسانه در استان البرز، بیان کرد: برپایی همایش‌ها و نشست‌هایی در قالب دورهمی اصحاب رسانه یکی از راهکارهای ممکن در جهت پیشرفت هر چه بهتر رفاقت و همزیستی مومنانه است.
نوروزی‌فر در پایان بیان کرد: برپایی دوره‌های آموزشی با اهتمام سازمان بسیج رسانه استان البرز در قالب بصیرت‌افزایی و معرفت بخشی از اهداف این سازمان در جهت تعالی رشد جایگاه رسانه است.
یادآور می‌شود، حضور اعضای خانواده اصحاب رسانه در این دورهمی که برای دومین سال با همت سازمان بسیج رسانه البرز برگزار شد از جاذبه های موثر این برنامه بود.
انتهای پیام
 
 
captcha