رونمایی از سامانه دفاعی پدافند هوائی ایران، انحصار آمریکا را شکست
کد خبر: 3838645
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

رونمایی از سامانه دفاعی پدافند هوائی ایران، انحصار آمریکا را شکست

گروه سیاست و اقتصاد_ امام جمعه دندی گفت: رونمایی از سامانه دفاعی پدافند هوائی ایران، انحصار دوقطبی روسیه و آمریکا را شکست.

رونمایی از سامانه دفاعی پدافند هوائی ایران، انحصار آمریکا را شکستبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بررسی ابعاد و وظایف و کارکردهای دولت است.
وی با تاکید بر مبارزه دولت با فساد و دوری از حواشی و پرداختن به اولویت‌های مهم کشور افزود: دولتمردان گرفتار حواشی نشوند و در فرصت باقیمانده به اولویت‌های مهم بپردازند به مسئله اقتصاد و فرهنگ توجه کنند.
وی به سوء‌استفاده دشمنان در فضای مجازی با استفاده از حواشی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: فرصت‌طلبان از حواشی استفاده می‌کنند و وقت و منابع مالی کشور را به هدر می‌دهند و افکار را از اولویت‌های جامعه دور می‌سازند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه قوه قضائیه باید دست مفسدان را قطع کند و دولت هم مکانیزم شفافیت مالی را فراهم کند، خاطرنشان کرد: علت اینکه رجایی و باهنر ماندگار شدند، خدمت صادقانه آنان به نظام، رهبری و مردم بود که ایشان را جاودان کرد.
خورشیدی‌اطهر در ادامه به رونمایی از سامانه دفاعی پدافند هوائی در ایران اشاره کرد و افزود: این رونمایی باعث شد انحصار روسیه و آمریکا در این زمینه شکسته شود و شعار ما می‌توانیم در حوزه دفاعی کشور تحقق پیدا کند.
وی تصریح کرد: ایران با طراحی و ساخت نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و پهبادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان قرار گرفته است، این همان نتیجه تحریم‌هاست.
امام جمعه دندی به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: ساقط کردن پهپاد فوق مدرن آمریکا توسط نیروهای نظامی ایران و ساقط کردن پهپاد جاسوسی دیگر توسط ارتش یمن و کمیته‌های مردمی یک شوک بزرگی به آمریکا وارد کرد، یعنی ستون فقرات عملیات اطلاعاتی و شناسایی آمریکا مخصوصا در منطقه خاورمیانه از هم پاشیده و آسمان ایران و یمن دیگر جولانگاه آنها نیست.
انتهای پیام

captcha