آزادی ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل
کد خبر: 3840965
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

آزادی ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های استان اردبیل از آزادی ۷۲ تن از زندانیان غیرعمد اردبیل با مشارکت خیرین تا اربعین امسال خبر داد.

آزادی ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، امروز، ۱۷ شهریورماه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: با مشارکت بخش خصوصی و خیران تا اربعین حسینی زمینه آزادسازی ۷۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل، فراهم خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه تعدادی از هموطنان به دلیل نوسانات ارز، ورشکستگی در کسب و کار، حوادث رانندگی، حوادث ساختمانی و …در گوشه‌های زندانی به سر برده و چشم انتظار حمایت‌های مردمی هستند.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل ادامه داد: عده‌ای زندانیان که با برهم زدن نظم عمومی جامعه و نیز هنجارشکنی و سلب آرامش و امنیت مردم، در زندان‌ها به سر می‌برند، متفاوت از دیگر افرادی هستند که به دلیل شرایط خاص مالی گرفتار زندان‌ها شدند.

فتحی بیان کرد: مردم حسینی اردبیل، که در ماه محرم به توزیع احسان و نذری می‌پردازند به امر ارزشمند آزادسازی زندانیان نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را یکی از اقدامات ارزشمند جامعه اسلامی دانست و افزود: شخصیت اجتماعی خانواده زندانیان در معرض خطر بوده و در این خصوص انتظار ویژه‌ای از سوی ستاد دیه استان و خیرین وجود دارد، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد یکی از اقدامات ارزشمند جامعه اسلامی است.
انتهای پیام

captcha