۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای جابجایی زائران اربعین حسینی اعزام خواهد شد
کد خبر: 3847005
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای جابجایی زائران اربعین حسینی اعزام خواهد شد

گروه اجتماعی-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی از ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه سال جاری برای جابجایی زائران اربعین حسینی اعزام خواهد شد.

۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای جابجایی زائران اربعین حسینی اعزام خواهد شد

ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، در گفتگو با ایکنا از آذربایجان غربی با بیان اینکه ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس این استان برای اعزام زائرین اربعین حسینی اعزام خواهد شد، اظهار کرد: براساس سهمیه اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۹۸۰ دستگاه اتوبوس برای مرز مهران بصورت سرویس خطی ، ۲۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان غربی و ۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان شرقی جهت اعزام زائران اربعین حسینی ( ع ) در این استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعزام ناوگان اتوبوس رانی از  ۲۴  تا ۲۹ مهر ماه سال جاری انجام خواهد گرفت، افزود: زائران لازم است در تاریخ های ذکر شده آمادگی لازم را داشته  و زمان رفت و برگشت سفر خود را بر این اساس مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

شکری گفت: دستگاههای مسئول جهت برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر طرح جابجایی زائران اربعین حسینی ( ع ) مطابق با شیوه نامه ها و دستوالعمل های ارسالی باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند که شاهد مراسم منظم و پر شوری باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه مراسم اربعین نشان دهنده عزت و عظمت شیعه و دوستداران اباعبدالله الحسین ( ع ) در جهان است، خاطر نشان کرد: طرح های تشویقی همچون اعطا لاستیک با نرخ دولتی و  برند معتبر برای ناوگان فعال به ازای هر ۳ صورت وضعیت و ۳۰۰۰ کیلومتر کارکرد هم برای رانندگان و صاحبان شرکتهای حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha