لزوم پرهیز از برخی خرافات رایج در ابتدای ماه ربیع‌الاول
کد خبر: 3852395
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

لزوم پرهیز از برخی خرافات رایج در ابتدای ماه ربیع‌الاول

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه مشگین‌شهر با تسلیت ایام ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) خواستار پرهیز مردم از برخی خرافات رایج در ابتدای ماه ربیع‌الاول شد.

لزوم پرهیز مردم از برخی خرافات رایج در ابتدای ماه ربیع‌الاولبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، ظهر امروز، سوم آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر، با محکوم کردن حمله ترکیه به خاک سوریه افزود: اقدام اخیر ترکیه در حمله به سوریه حرکتی غلط و یک خطای راهبردی بود.

وی بیان کرد: موضع ایران در قبال حمله ترکیه به بخش کردنشین کشور سوریه حمایت از تمامیت ارضی کشور سوریه می‌باشد.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به رونمایی از یک جت جنگنده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ساخت این جنگنده نشانگر رشد روزافزون دانش هوایی متخصصان کشورمان است.

باوقار گفت: این هواپیما که توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی طراحی و ساخته شده، قرار است به عنوان هواپیمای آموزشی در تعلیم خلبانان جنگنده کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم‌اکنون از کل جمعیت این شهرستان بیش از ۱۰۵ هزار نفر زیرپوشش خدمات بیمه‌ای مختلف می‌باشند، اجرای طرح بیمه همگانی را گامی بسیار ارزشمند در جامعه دانست.

وی با تسلیت ایام ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) خواستار پرهیز مردم از برخی خرافات رایج در ابتدای ماه ربیع‌الاول شد.

باوقار با گرامیداشت مناسبت‌های هفته از جمله وقف، کتاب و کتابخوانی بر ترویج سنت حسنه وقف و فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha