تجلیل از رشادت‌های ایثارگران سبب تقویت راه انقلاب می‌شود
کد خبر: 3853695
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

تجلیل از رشادت‌های ایثارگران سبب تقویت راه انقلاب می‌شود

گروه اجتماعی- مسئول سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل گفت:‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل و قدردانی از رشادت‌های ایثارگران سبب تداوم راه انقلاب می‌شود.

تجلیل از رشادت‌های ایثارگران سبب تقویت راه انقلاب می‌شود/دشمنان درصدد تخریب اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مسئول سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل، عصر امروز، نهم آبان‌ماه به مناسبت هفته بسیج، در دیدار با خانواده برخی شهدا در اردبیل، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل و قدردانی از رشادت‌های ایثارگران سبب تداوم راه انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی ایران به خاطر دفاعی بود که این شهیدان از مرز‌های ایران داشتند، گفت: آن‌ها همیشه در قلب‌ها زنده هستند و یادشان گرامی و پاینده است.

ناصری افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت(س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه جامعه‌ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند، یادآور شد: امروزه دشمنان درصدد تخریب اعتقادات دینی و مذهبی و کمرنگ کردن فرهنگ خون شهدا در بین جوانان و نوجوانان به ویژه جامعه دانش‌آموزی ما هستند که نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه شهدا در هر زمان و لحظه‌ای نظاره‌گر اعمال ما هستند. تصریح کرد: بسیج بازوی توانای نظام است و امروز با یاد شهدای گلگون کفن خاطرات دلاورمردی‌های بسیج را گرامی می‌داریم.

مسئول سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل بیان کرد: انقلاب اسلامی در تمام زمان‌ها خود را مدیون خون شهدای عزیزمان می‌داند، زیرا این درخت تنومند انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و سال به سال پس از انقلاب اسلامی این درخت تنومندتر و ریشه‌دارتر می‌شود.

ناصری اظهار کرد: امروزه دشمنان درصدد تخریب اعتقادات دینی و مذهبی و کم رنگ کردن فرهنگ خون شهدا در بین جوانان و نوجوانان به ویژه جامعه دانش‌آموزی ما هستند که نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف بلند پایه دست یابند.

انتهای پیام
captcha