اشنویه از امنیت بالایی برخوردار است
کد خبر: 3853832
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

اشنویه از امنیت بالایی برخوردار است

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: اشنویه از امنیت بالایی برخوردار است، باید قدر این امنیت را دانست و با عده قلیلی که گاه امنیت مردم را بر نمی‌تابند برخورد کرد و آنها را منزوی کرد.

اشنویه از امنیت بالایی برخوردار است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، دیروز، ۱۰ آبان، در مراسم تودیع و معارفه رؤسا و دادستانهای قبلی و جدید دادگستری شهرستان اشنویه اظهار کرد: اشنویه شهر باغ‌ها و بوستان‌ها و با مردمی نجیب و فرهنگی بوده که وجهه دینی مردم اشنویه زبانزد عام و خاص است و مردم اشنویه همیشه در کنار نظام بوده‌اند و این مردم را باید ارج نهاد و خدمت به این مردم را مضاعف و بیشتر کرد.

وی افزود: آسیب‌هایی منطقه را تهدید می‌کند و در این راستا مرز درست است که تهدید محسوب می‌شود، اما فرصت مناسبی هم برای منطقه محسوب شده و بهترین راه جذب سرمایه‌گذاران خارجی و ورود ارز به کشور می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: باید از هدر رفت محصولات باغی در این منطقه جلوگیری کرد و با توجه به اینکه این منطقه از آب و خاک مطلوبی برخوردار است باید نهایت بهره را از این امر برد و اشنویه را به قطب تولید برخی میوه‌ها مثل گیلاس و سیب در کشور تبدیل کرد.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: ورود مشروبات الکلی، قاچاق کالا و مواد مخدر از آسیب‌های تهدید کننده این منطقه هستند که باید با مظاهر این جرم برخورد شود و دستگاه قضایی با عزم جدی با این موضوع برخورد می‌کند.

گروسی اظهار کرد: دعوای خانوادگی هم گاه آمار نگران کننده‌ای در منطقه دارد که باید همه اقشار، خصوصاً علما در کنار دستگاه قضایی قرار گیرند و این آسیب اجتماعی را مدیریت کنیم و آمار طلاق را کاهش دهیم.

وی افزود: اشنویه دارای عرصه‌های طبیعی مثل جنگل است که باید برای آیندگان این ثروت‌های خدادادی محافظت شوند و حفظ حریم رودخانه‌ها و آبهای زیرزمینی باید مورد توجه باشد.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود با بیان اینکه مردم منطقه هم باید روحیه مطالبه‌گری را داشته، گفت: در کنار یگان‌های نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی باشند و از حقوق بیت‌المال و حقوق عامه مردم صیانت نمایند و اکنون اشنویه از امنیت بالایی برخوردار است، باید قدر این امنیت را دانست و با عده قلیلی که گاه امنیت مردم را بر نمی‌تابند برخورد کرد و آنها را منزوی کرد.

یادآوری می‌شود که در پایان این مراسم مهدی خدادادی به‌عنوان دادستان جدید و نادر علیزاده به عنوان رئیس دادگستری جدید اشنویه معرفی و از زحمات ناصر عباسی دادستان قدیم و حسن ابراهیمی رئیس سابق دادگستری این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha