مقاومت؛ راه‌کار قرآنی برابر مستکبران
کد خبر: 3854763
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

مقاومت؛ راه‌کار قرآنی برابر مستکبران

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق آیات قرآن کریم راه نابودی مستکبران، مقاومت و ایستادگی است و ملت ایران انتقام همه مظلومان تاریخ را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

خدمت به مردم؛ بزرگترین مرگ بر آمریکابه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ساری با اشاره به تمدن ۴ هزار ساله ایرانیان، گفت: عمر دولت و ملت آمریکا ۲۴۳ سال است که بیش از ۹۰ درصد آن در جنگ و خیانت سپری شده است.

وی افزود: فقر، خشونت، کشتار، اختلاف، خیانت، شهوت و بی‌دینی ارمغان آمریکا برای ملت‌های جهان بوده و این دولت منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی جهان است.

تویسرکانی با بیان اینکه، آمریکا رفاه و شادی را از ما گرفته است و جز بدبختی به ارمغان نیاورده است، تصریح کرد: داستان ما و آمریکا دو راه دارد؛ راه اول مذاکره و گفتگو و در حقیقت سازش و تسلیم به بهانه پیشرفت و تعامل با دنیا و راه دوم مقاومت و ایستادگی و زیربار ستم نرفتن است.

وی افزود: پیامد مقاومت و ایستادگی، آزادی، استقلال، پیشرفت، رفاه، عزت، پیروزی، اخوت، علم و دانش، شادی و آرامش و بندگی خداوند و رسیدگی به کمال است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: پیامد مذاکره و تسلیم شدن برابر آمریکا، چیزی جز فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، ذلت و اسارت، تفرقه و اختلاف نخواهد بود و این محصول مذاکره و سازش است.

وی ادامه داد: راه سازش برای ملت ایران هزینه زیادی دارد و برای تحقق عمل راهبردی مقاومت و ایستادگی باید متحد باشیم، زیرا با اختلاف و تفرقه به جایی نمی‌رسیم و وحدت زیر سایه ولایت، راهبرد اساسی کشور در عبور از این مشکلات است.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، کمک به فقرا و دستگیری از محرومان باید در بین مردم گسترش یابد، اظهار کرد: بزرگترین مرگ بر آمریکا نوکری و خدمت به مردم است.

وی علم و دانش را دیگر راهبرد مقاومت و ایستادگی بیان کرد و افزود: مقام معظم رهبری دائما بر علم، تکنولوژی و دانش تاکید کردند و امروز ایران جزو کشور‌های برتر در عرصه علمی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: طبق آیات قرآن کریم راه نابودی مستکبران، مقاومت و ایستادگی است و ملت ایران انتقام همه مظلومان تاریخ را از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

این مسئول خواهان توجه ویژه ملت به معنویت و امید به لطف الهی شد و افزود: به حتم با وحدت، مهربانی، نوکری مردم، معنویت، علم و دانش و ولایت‌مداری می‌توانیم همچون گذشته در برابر زیاده‌خواهی آمریکا مقاومت کنیم.

انتهای پیام
captcha