مسئولان در قبال بیکار شدن مردم پاسخگو باشند
کد خبر: 3855445
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

مسئولان در قبال بیکار شدن مردم پاسخگو باشند

گروه سیاسی ــ امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان در قبال واردات و بیکار شدن مردم پاسخگو باشند و نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس به جای کارهای تبلیغاتی به دنبال حل مشکلات باشند.

مسئولان در قبال بیکار شدن مردم پاسخگو باشند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، امروز، ۱۷ آبان، در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: مسئولان در قبال واردات و بیکار شدن مردم پاسخگو باشند و نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس به جای کارهای تبلیغاتی به دنبال حل مشکلات باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان ظرفیت‌های استان را شناسایی و مشکلات را حل کنند، افزود: در کم‌تر استانی به اندازه آذربایجان‌غربی ظرفیت وجود داشته و نمایندگان مجلس به جای آغاز کارهای تبلیغاتی، به دنبال حل مشکلات استان باشند.
امام جمعه ارومیه در خطبه‌های دوم به مسئله زلزله آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: باید مسئولان برای از بین رفتن آثار این زلزله همت کرده و همه امکانات را در این مورد بسیج کنند تا مردم از لحاظ روحی و مادی با مشکل مواجه نباشند.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود توجه به امام عصر(عج) را از مهم‌ترین وظایف شیعیان عنوان کرد و افزود: در استان آذربایجان‌غربی بنیاد مهدویت، نشر معارف مهدوی را عهده‌دار بوده و لازم است مؤمنین و مسئولان استانی در این امر همکاری‌های لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: مسئله وحدت یک بحث اعتقادی بوده و در استان اهمیت این مسئله بسیار زیاد است و هرکس به هر بهانه‌ای بخواهد این وحدت را به هم بزند باید از جامعه طرد شود.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه فرزند کمتر از سیاست‌های استکبارجهانی است، اظهار کرد:  همه مردم و مسئولان باید سیاست ممانعت از تکثیر فرزند را تغییر داده و به دنبال تکثیر نسل باشند و این کار یک جهاد است.
وی بیان کرد: در اذهان مردم زندگی بهتر، فرزند کمتر را نهادینه کردند در حالی که پیامبر در ۱۴۰۰ سال قبل به تکثیر نسل تاکید کرده و ممانعت از تولد اولاد به خاطر فقر را جایز ندانسته است.
امام جمعه ارومیه در ادامه اصل وجود انقلاب اسلامی را مبارزه با استکبار عنوان کرد و گفت: در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی در دشمنی، هر چه در توان داشت انجام داده است.
این مقام مسئول اظهار کرد: دشمن به دنبال برگرداندن کشور به دوران پیش از انقلاب و ذلیل کردن مردم است و کسانی که به فکر مذاکره هستند اشتباه فکر می‌کنند.

انتهای پیام
captcha