اعزام ۵۴۰ دانش‌آموز ماکویی به مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس
کد خبر: 3856360
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

اعزام ۵۴۰ دانش‌آموز ماکویی به مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس

گروه اجتماعی ــ رئیس آموزش و پرورش ماکو گفت: ۵۴۰ دانش‌آموز شهرستان ماکو در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

اعزام ۵۴۰ دانش آموزان شهرستان ماکو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اکبر باباپور، رئیس آموزش و پرورش ماکو، امروز، 20 آبان، در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی ماکو با تأکید برمعنویت حاکم بر راهیان‌نور، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده، چرا که احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی و جان‌فشانی مرزبانان در دفاع از کیان ایران اسلامی آشنا کنیم.

رئیس آموزش و پرورش ماکو بیان کرد: همه ما به پشتوانه خون پاک شهیدان و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به پایداری و مقاومت ادامه می‌دهیم و خار چشم بدخواهان نظام و مستکبران عالم خواهیم بود.

باباپور با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان برای سست کردن دین و اعتقادات مردم به‌ویژه نسل جوان، بیشتر شده‌است، افزود: اردوهای راهیان نور، تاثیرات فراوانی در گسترش و شناساندن رشادت مردانگی‌های شهدا است و علاوه بر بازدید مناطق عملیاتی برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اعتقادی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده‌است.

وی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، ۵۴۰ نفر از دانش‌آموزان پایه متوسطه دوم مدارس شهرستان ماکو در روزهای ۲۰ آبان ماه در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی «بورالان» اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha