تلاشهای جهادی در بحث پایانه‌های مرزی انجام شود
کد خبر: 3856861
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

تلاشهای جهادی در بحث پایانه‌های مرزی انجام شود

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در بحث پایانه‌های مرزی و گمرکات نیاز است تا متولیان امر تلاشهای جهادی و جدی انجام دهند تا هر چه سریعتر مشکلات حل شود.

شکوفایی پایانه‌های مرزی در گرو تجهیز گمرکات استان آذربایجان‌غربی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، دیروز، 21 آبان، در دیدار با سیدرحمت الله اکرمی، معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه‌دار کل کشور با تشریح وضعیت استان، اظهار کرد: ظرفیت‌های مرزی و دستاوردهای مثبت اقتصادی در دو سال اخیر، تداوم و بهبود این روند را مستلزم تحقق نیازهای استان در تأمین زیرساخت‌ها است.

وی افزود: در بحث پایانه‌های مرزی و گمرکات نیاز است تا متولیان امر تلاشهای جهادی و جدی انجام دهند تا هر چه سریعتر مشکلات حل شود.

در ادامه این دیدار نیز محمدمهدی شهریاری، استاندارآذربایجان‌غربی گفت: شکوفایی پایانه‌های مرزی استان در گرو تجهیز و بهره‌مندی از دستگاه های نظارتی «ایکس ری» است.

این مقام مسئول گفت: آذربایجان‌غربی امروز چشم اندازهای مثبت اقتصادی را در حالی تجربه می‌کند که در صورت توجه به تجهیز پایانه‌ها و گمرکات این روند توسعه می‌یابد.

شایان ذکر است؛ معاون وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های دو روزه سفر به استان، بررسی مباحث بانکی و گمرکی و نیز اموال تملیکی را از جمله این برنامه‌ها با حضور مدیران و مسئولین مربوطه دانست.

انتهای پیام
captcha