اعتراض از مجرای قانونی باشد نه تخریب بیت‌المال
کد خبر: 3858779
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
امام جمعه بوکان:

اعتراض از مجرای قانونی باشد نه تخریب بیت‌المال

کانون خبرنگاران نبأ ــ ملاعباس احمدی گفت: اعتراض حق همه ماست؛ با توجه به اینکه مردم به گرانی بنزین معترض هستند اما باید این اعتراض از مجرای قانونی و راه واقعی خود باشد نه اینکه به تخریب بیت‌المال که مربوط به خود این مردم است، اقدام شود.

اعتراض باید از مجرای قانونی باشد نه تخریب بیت‌المالبه گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکان در استان آذربایجان غربی اول آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج، گفت: اغتشاشاتی که چند روز اخیر پیش آمد، موضوعی دور از شأن مردم شهرستان بود؛ کسانی که مهره اصلی این موضوع بودند از مردم شهرستان بوکان نبودند چراکه مردم بوکان، مردمی اهل ادب، تقوا و فرهنگ و عاشق واقعی نظام و رهبری هستند.
وی با بیان اینکه مردم بوکان اهل تخریب و تفرقه نیستند، افزود: اعتراض حق همه ماست؛ با توجه به اینکه مردم به گرانی بنزین معترض هستند اما باید این اعتراض از مجرای قانونی و راه واقعی خود باشد نه اینکه به تخریب بیت‌المال که مربوط به خود این مردم است، اقدام شود.
امام جمعه بوکان با تأکید بر اینکه همه پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: این امنیت و پایداری که به همت نظام مقدس، دولت و مسئولان گران‌قدر به‌وجود آمده ستودنی است و باید قدردان باشیم. هر تصمیمی که مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت ایران اتخاذ کنند برای ما قابل تقدیر است و همگی از آن حمایت خواهیم کرد.
وی با اشاره به کسب روزی حلال، بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که هر کسی متقی و پرهیزکار باشد و یاد خدا را همیشه در دل داشته باشد، قطعاً خداوند درگاه خیر، برکت و رزق را به‌روی او باز می‌کند و آن‌قدر به او رزق و روزی می‌دهد که به حساب نیاید. همچنین پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند که طلب کسب حلال واجب عینی بر همه ماست و خداوند به زندگی کسی که صبح زود بیدار می‌شود، نماز خوانده و به انجام کار خود مشغول می‌شود، برکت می‌بخشد.
اعتراض باید از مجرای قانونی باشد نه تخریب بیت‌المال
همچنین سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، فرمانده سپاه بوکان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان طی سخنانی با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و عاشقان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: بسیج مظهر عشق و فداکاری است. هفته بسیج یادآور رشادت‌های همه دلاورمردانی است که آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
وی با اشاره به حوادث اخیر در واکنش به گرانی بنزین، بیان کرد: اعتراض حق همه مردم است، اما نباید به اغتشاشگران اجازه داد که به اسم اعتراض، نظم شهر را بر هم بریزند؛ ما باید در مقابل فتنه‌های دشمنان کاملاً هوشیار باشیم.
خالد چوروکه
انتهای پیام
captcha