مردم با هوشیاری در انتخابات شرکت کنند
کد خبر: 3860367
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

مردم با هوشیاری در انتخابات شرکت کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ارومیه گفت: مردم باید با هوشیاری و بصیرت افراد آگاه، متخصص و کاری را برای نمایندگی مجلس در شهر خود انتخاب کنند.

مردم با هوشیاری در انتخابات شرکت کنند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌و المسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، ظهر امروز، هشتم آذر در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به زمان ثبت نام نمایندگان مجلس، مردم باید با هوشیاری و بصیرت افراد آگاه، متخصص و کاری را برای نمایندگی مجلس در شهر خود انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید بسیجی‌وار و با داشتن روحیه جهادی به مردم ارائه خدمت کنند، افزود: مدیران و مسئولان کشور دستورات رهبری را عملیاتی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم فرصت جبران کم کاری‌ها را به مسئولان و نمایندگان مجلس خود در شهرها داده‌اند، گفت: آنها باید تلاش خود را در راستای حل مشکلات مردم بیشتر کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: آشوبگران و فتنه گران با اقدامات غیراصولی و ایجاد مشکلاتی در شهرها باعث ایجاد مشکل کرده و لذا این وظیفه نمایندگان مجلس است که اعتراض واقعی و به‌حق مردم را به گوش دولت و مسئولین مربوطه برسانند.

حجت الاسلام قریشی در پایان سخنان خود اظهار کرد: ملت ایران با هوشیاری کامل و حضور به موقع نشان داده‌اند که این مردم بصیرت لازم را داشته و نمی‌گذارند دشمنان در کشور با آشوبگری مخل آسایش ملت شوند و به این نظام آسیب وارد کنند.

انتهای پیام
captcha