مسئولان مبارزه با فقر و فساد را در راس امور خود قرار دهند
کد خبر: 3860373
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
 امام جمعه میاندوآب:

مسئولان مبارزه با فقر و فساد را در راس امور خود قرار دهند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه میاندوآب ضمن تاکید بر برخورد با مقوله فساد گفت: مسئولین مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را در راس امور خود قرار دهند.

مسئولان مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را در راس امور خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب، اظهار کرد: مسئول نباید وقت کاری برایش معنا داشته باشد بلکه مسئولین مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را در راس امور خود قرار دهند.
وی افزود: هر کس در خود این توانایی را احساس کند که می‌تواند برای منطقه و کشور مفید واقع شود و تخصص و تعهد و توانایی لازم را دارد باید وارد عرصه شود.
این مقام مسئول گفت: فقر، سبب متزلزل شدن حکومت و دولت می‌شود و باید مسئولین کشور، سرمایه‌داران و متدینین با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و صادقانه، سبب افزایش درآمد سرانه در کشور شوند
خطیب جمعه میاندوآب با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و باید به انقلاب اقتصادی نیز تبدیل شود، ادامه داد: فساد در زمینه‌های مختلف مانند اداری، اخلاقی، کاری می‌تواند زمینه‌ساز انحطاط و نابودی یک حکومت و دولت گردد.
وی بیان کرد: تبعیض و ناعدالتی یکی از اصلی‌ترین عوامل انحطاط است و لذا مسئولان باید به آن توجه داشته و مراقب باشند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه معیار و ملاک باید شایسته سالاری باشد نه هم ستادی و هم گروهی بودن، اظهار کرد: اگر مردم را ولی نعمت خود بدانیم و به آنها خدمت کنیم، هزاران آمریکا نیز نمی‌توانند کاری از پیش برند.
وی تاکید کرد: هدف دشمنان برای دستیابی به اهدافشان، گسترش فقر، فساد و تبعیض در کشور است.

انتهای پیام
captcha