چاپ کتاب خاطرات نماز دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3861484
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

چاپ کتاب خاطرات نماز دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: امسال کتابی با عنوان خاطرات دانش‌آموزان استان از نخستین نمازی که به جا آوردند از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان به چاپ رسیده است.

چاپ کتاب خاطرات دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی در ارتباط با نماز

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، 12 آذر در اجلاس استانی نماز که در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برگزارشد، با اشاره به تهیه کتابی با عنوان خاطرات دانش‌آموزان از نخستین نمازی که به جا آوردند، اظهار کرد: این کتاب از ۱۰ هزار خاطره دانش‌آموزی سطح استان گردآوری و به چاپ رسیده است که امروز در این مراسم رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه سنگینی برای ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان دارد، افزود: برای این منظور این اداره‌کل در یک سال گذشته اقدامات شایانی را در این راستا انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هر ساله مقام معظم رهبری پیامی را به اجلاس سراسری نماز ارسال می‌کنند، ادامه داد: رهبری در پیامی به اجلاس بیست و هفتم فرمودند: «آموزش و پرورش را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان؛ این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است».

وی تصریح کرد: برای عمل به این پیام رهبری نیز سعی شده است تا در مدارس سطح استان با استفاده از مربیان و روحانیون، فرهنگ نماز در بین مدارس گسترش یابد و برای تشویق این افراد در یک سال گذشته از سه هزار خادم نماز دانش‌آموزی تجلیل شده است.

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، در پایان این اجلاس از مدیران کل و روسای آموزش و پرورش، سازمان جهاد کشاورزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان دستگاه‌های برتر در بحث ترویج نماز تجلیل به عمل آمد.

همچین از روحانیان و خادمان نماز مدارس از جمله حجت‌الاسلام حیدر عباسی، فاطمه حسینی برزنجی، فیصل حسن‌نژاد، نسرین نوروزی، اسماعیل واحدی، بلال نقی‌لو، محمود طاهرزاده، رقیه قاهری، ملا نجم‌االدین عزیزیان، سودابه کریمی، عیسی حیدرنژاد، سیماسادات رضوی، شیدا پشتپی، شهریار حسنی، مومنه حیدری، سولماز حسن‌زاده، حسین ملکی، سجاد اعزازی و زهرا بیرامی تقدیر شد.

لازم به ذکر است از خیرین توسعه و احداث نمازخانه‌ها از جمله ملاخضر عمری، عابدین بحری، علی لک، حیدرعلی خلیلی و حسین انارس نیز در این اجلاس تشکر و قدردانی انجام گرفت.

  

انتهای پیام
captcha