نخبگان گفتمان امام خمینی(ره) را در جامعه گسترش دهند
کد خبر: 3861972
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

نخبگان گفتمان امام خمینی(ره) را در جامعه گسترش دهند

گروه سیاسی_ فرماندار شهرستان شوط گفت: نخبگان و دانشجویان در راستای گسترش گفتمان امام خمینی(ره) در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش  ایکنانخبگان گفتمان امام خمینی(ره) را در جامعه گسترش دهند از آذربایجان‌غربی، حسن عبداللهی، فرماندار شهرستان شوط، در روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه در جلسه ستاد اجرایی خط مشی حضرت امام خمینی(ره) که در شهرستان شوط ترتیب یافت، با بیان اینکه امام راحل جهان اسلام را بیدار کرد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) از کم‌نظیرترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌در ایران و جهان شد.

وی افزود: گفتمان امام خمینی(ره) و اهداف متعالی انقلاب اسلامی در استقرار اخلاق، پررنگ و باارزش است و می‌طلبد نخبگان، گروه‌های مرجع فكری، ادارات، بازاریان و دانشجویان در راستای گسترش این مهم بیش از پیش تلاش کرده و درجهت معرفی تفکرات و اندیشه‌های امام خمینی(ره) که اسلام را زنده کرده، تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار شهرستان شوط بابیان اینکه امام خمینی(ره) از آغاز نهضت انقلاب اسلامی در سال 42 ادامه دهنده راه اولیاء و انبیاء بود، ادامه داد: اندیشه‌های امام راحل(ره) عامل پیشبرد اهداف و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده و هر قدر افکار عمومی و اعتقادات مردم را نسبت به امام خمینی(ره)، انقلاب و اسلام افزایش دهیم، می‌توانیم هر سال بهتر از گذشته در شأن این شخصیت بزرگ، مراسم باشکوه برگزار کنیم.

استقلال ایران در دنیا بی‌نظیر است

امام جمعه شهرستان شوط نیز در این جلسه گفت: امام خمینی(ره) سه شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مطرح کردند، و امروزه هیچ کشوری در دنیا حتی کشورهای بزرگ مانند ایران مستقل نیستند، همه کشورها یک نوع وابستگی و گرفتاری‌هایی دارند، اما جمهوری اسلامی ایران آزاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جباری خاطرنشان كرد: مردم نیز در برهه پیش از انقلاب توانستند با تیزهوشی راه صحیح را تشخیص دهند و با رجوع به اسوه دینی زمان‌شان امام خمینی (ره) راه نهضت عاشورایی را در پیش گرفته و انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) با بهره‌مندی از ذكاوت سیاسی و دینی توانست محور جریانی شود كه استبداد را به زیر بكشد، تصریح کرد: هدف اصلی امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی و ایجاد حکومت اسلامی در درجه اول بازگرداندن کرامت انسانی به انسان بود و مردمی بودن انقلاب اسلامی ویژگی مهمی كه در كمتر انقلابی با این كیفیت و سطح مشاهده شده است.

انتهای پیام
captcha