مردمی‌بودن حماسه ۹ دی برای همیشه حفظ شود
کد خبر: 3866189
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

مردمی‌بودن حماسه ۹ دی برای همیشه حفظ شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردمی بودن حماسه ۹ دی باید برای همیشه حفظ شود، تصریح کرد: ۹ دی به هیچ گروه و جناح خاصی تعلق ندارد و نباید آن را به گروه‌ سیاسی خاصی نسبت داده و ارزش این حماسه را کاهش داد.

تقلیل ارزش حماسه ۹ دی با جناحی کردن

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، روز گذشته، دوم دی ماه در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته مردم ایران اسلامی هر زمانی که خطری نظام را تهدید کرده وارد میدان شده و با جان و دل از آن حمایت کرده‌اند که یکی از این زمان‌ها هم ۹ دی است.

وی با بیان اینکه ۹ دی ماه روز تجلی بصیرت مردم ولایی ایران و وفاداری آنها به نظام است، افزود: اهمیت و جایگاه مردم در جمهوری اسلامی به اندازه‌ای است که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها به این نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌گیری‌های کشور و مسائل اساسی تأکید داشته‌‌اند.

املم جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن نیز به این نقش مهم مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده است، ادامه داد: براین اساس هدف همه تحریم‌های دشمنان تحت فشار قرار دادن مردم برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام است.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی نیز علیه مردم ایران بود، بیان کرد: بعد از آن نیز دشمن با ایجاد فتنه و توطئه در کشور سعی داشته است موجبات تفرقه در کشور را فراهم کند، اما مسئولان و مردم با قاطعیت جواب آنها را داده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه مردمی بودن حماسه ۹ دی باید برای همیشه حفظ شود، تصریح کرد: ۹ دی به هیچ گروه و جناح خاصی تعلق ندارد و نباید آن را به گروه‌ سیاسی خاصی نسبت داده و ارزش این حماسه را کاهش داد.

وی با بیان اینکه ایران، همواره موضوع مهمی برای آمریکا و اذناب او در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: تنها راه پیروزی در برابر دشمنان اتحاد و همدلی است در عین حال همچنین باید مشکلات کشور را دید و برای حل آنها تلاش کرد.

 

 

انتهای پیام
captcha