گام دوم انقلاب را با کمک جوانان قدرتمندتر برمی‌داریم
کد خبر: 3866576
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

گام دوم انقلاب را با کمک جوانان قدرتمندتر برمی‌داریم

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: گام دوم انقلاب را با کمک و یاری جوانان قدرتمندتر برمی‌داریم و در این راه موفق خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز، 4 دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه برگزار شد، گفت: یک جلوه دنیای آباد، داشتن عزت و کرامت است و اگر مردم‌سالاری دینی را که از سطور محوری مکتب امام راحل است را باور داریم باید به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسئولان اگر خدمتشان برای مردم قابل لمس بود بدانند که در راهشان درست عمل کرده‌اند، افزود: مردمی که پای مکتب و نظام ایستاده‌اند مستحق خدمت هستند و در این مسیر ترویج اسلام ناب بهترین خدمت به مردم است. گام دوم انقلاب را با کمک و یاری جوانان قدرتمندتر برخواهیم داشت و در این راه موفق خواهیم بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با تقدیر از زحمات مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: خواستار جدیت مدیرکل جدید در انجام مسئولیت‌ها هستیم و بدون تردید در مسیر خدمت ممکن است نقدهایی هم باشد که با پذیرش نقدها باید در انجام خدمت بهتر تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در مسیر تبلیغ و خدمت به مردم گام‌های مؤثری برداشته شود، گفت: این نهضت همچنان باید ادامه داشته باشد و بدانید جبهه فرهنگی انقلاب، روحانیان و نیروهای مکتبی در این راه همراه ما هستند.

حجت‌الاسلام قمی در پایان تأکید کرد: همه اهالی فرهنگ انقلاب باید ثمره خدمت و مجاهدت در امر تبلیغ را حس کنند و با پرچم‌داری در این مسیر کار اسلام را بیش از پیش جلو ببریم.

انتهای پیام
captcha