سردار شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بود
کد خبر: 3869942
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

سردار شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بود

گروه اجتماعی- جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سردار شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بود و یاد و خاطرش هیچگاه از دل‌ها پاک نمی‌شود.

سردار شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بودبه گزارش ایکنا از اردبیل به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار فرهنگ مستعدحصاری، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 16 دی‌ماه، در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بود و تا خون در رگ ملت ایران اسلامی است هیچ‌گاه یاد و خاطره این شهید والامقام فراموش نمی‌شود و با جان و دل راه شهدای والامقامی همچون شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم.
وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی به دست شقی‌ترین آحاد بشریت به فیض شهادت نائل آمد، بیان کرد: این اسطوره ناب و فراموش نشدنی حاکم قلب‌ها بوده و است و خواهد بود و ما انتقام سختی را از دشمنان می‌گیریم تا دیگر خیال دیگری به سرشان نزند، پس بهتر است هر چه می‌خواهند خوشحال باشند چرا که این خوشحالی دیگر دوامی ندارد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: به مناسبت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل در قالب اقشار مختلف مردم، دسته‌جات عزاداری و هیئات مذهبی در محل اجتماع حسینیان اردبیل در میدان و خیابان عالی‌قاپو اردبیل برگزار شد.
مستعدحصاری گفت: مردم ولایتمدار اردبیل همانند مردم سایر استان‌های کشور خواستار برگزاری مراسم‌های مختلف هستند تا بتوانند ارادت قلبی خود را نسبت به این شخصیت بسیار بزرگ و مردمی نشان دهند و عواطف قلبی خود را در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام به جهان ثابت کنند.
وی اظهار کرد: ایران در چند روز گذشته قهرمانی را برای همیشه از دست داد که نمونه بارزی از یک اسطوره در حق‌طلبی و عدالت‌خواهی بود و باید انتقام سختی از دشمنان بگیریم.
انتهای پیام
captcha