ایام دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم است
کد خبر: 3874422
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

ایام دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم است

گروه سیاست و اقتصاد__ امام جمعه ارومیه گفت: ایام‌ دهه فجر بهترین و بزرگترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم است تا مردم به حضور پرشور در انتخابات و برگزیدن افراد صالح ترغیب شوند.

ایام دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، روز گذشته، ششم بهمن ماه در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: از جمله تسبیحاتی که ائمه اطهار(ع) به فرزندان و مریدان خود سفارش می‌کردند تسبیحات فاطمه (س) بود که ثواب فراوانی دارد و بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.
وی افزود: مقام معظم رهبری با تاسی به آیات قرآنی و با توجه به تعصب ما ایرانی‌ها نسبت به انقلاب اسلامی و مستندات قرآنی و شرعی این انقلاب، باید ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشته و اجازه ندهیم به فراموشی سپرده شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: صبر،شکوری، اتحاد و مودت بین مسلمین از عوامل و رمزهای موفقیت جامعه اسلامی و کشور ما است.
وی تصریح کرد: ایام‌ دهه فجر بهترین و بزرگترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم است تا مردم به حضور پرشور در انتخابات و برگزیدن افراد صالح ترغیب شده و دشمن و آمریکا را دلسرد کنند.
امام جمعه ارومیه افزود: باید برنامه‌های دهه فجر باید تبیین کننده انقلاب اسلامی باشد و امروز شاهد این هستیم که با مرور زمان دشمن شبهه ایجاد می‌کند و فلسفه انقلاب را زیر سوال برده و افکار نسل جدید را در برابر اهداف انقلاب منحرف می‌کند.
وی بیان کرد: در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی باید نسبت به تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای عموم مردم به ویژه نسل جوان اهتمام شود و روح انقلاب در برنامه‌ها تبیین شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: در برنامه‌های دهه فجر باید به دستاوردها و وضعیت جامعه قبل و بعد از انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین مبانی ضروری است پرداخت و نسبت به روشنگری در این زمینه فعالیت کرد.
وی ابراز کرد: از مسائلی که در برنامه‌های این ایام، باید مد نظر داشت دشمن شناسی است، زیرا معاندین و مخالفین نظام با استفاده از ترفندهای مختلف و تبلیغات رسانه‌ای در صدد از یاد بردن  دشمنی استکبار هستند که باید با این هجمه و توطئه مقابله کرد.
امام جمعه ارومیه گفت: در بسیاری از موارد ، تبلیغات را طوری انجام می‌دهند که جای دوست و دشمن را تغییر می‌دهند و این قدرت تبلیغات را نشان می‌دهد که باید در برابر آن هوشیار بود و با بصیرت توطئه‌های دشمن را خنثی نمود

انتهای پیام
captcha