کلنگ‌زنی و افتتاح ۹۵ پروژه طی دهه فجر در خرم‎آباد
کد خبر: 3875039
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

کلنگ‌زنی و افتتاح ۹۵ پروژه طی دهه فجر در خرم‎آباد

گروه اجتماعی ــ فرماندار خرم‌آباد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۵ پروژه مختلف در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

کلنگ‌زنی و افتتاح ۹۵ پروژه طی دهه فجر در خرم‎آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، جعفر طولابی، فرماندار خرم‌آباد  چهارشنبه، نهم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که برنامه‌های دهه فجر از نظر کمیت و کیفیت باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد و در عین حال زمینه حضور و مشارکت مردم و جوانان را در برنامه‌ها داشته باشیم،  از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۵ پروژه مختلف در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان این‌که دهه فجر صرفاً کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه نیست، افزود: فلسفه تشکیل این ایام‌الله در رابطه‌با بحث اصلی سبقه فرهنگی انقلاب است، بنابراین دستگاه‌های فرهنگی بایستی بیشتر روی این موضوع تاکید داشته باشند و سابقه و مؤلفه‌های فرهنگی انقلاب برای نسل جدید تشریح شود.

فرماندار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار نظام اسلامی، گفت: دهه فجر فرصتی است که استکبارستیزی را به نسل جوان انتقال دهیم، پیشرفت‌های ایران اسلامی را تبیین کنیم و در سطح مناطق شهری و روستایی مؤلفه‌های اقتدار ایران اسلامی را تشریح کنیم.

طولابی اضافه کرد: با تلاش و زحمات مجموعه مدیران شهرستان و استان در حوزه خرم‌آباد، تعداد ۸۴ پروژه مختلف در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها با اعتبار ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان اجرایی شده‌اند.همچنین تعداد یازده پروژه کلنگ‌زنی را داریم که اعتبار ۳۳ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر این‌که پروژه‌هایی را افتتاح می‌کنیم که ۱۰۰ درصد تکمیل شده باشند، بررسی می‌شود و چنان‌چه پروژه‌ای نقص داشته باشد آن‌را حذف می‌کنیم، افزود: از سوی دیگر کلنگ بدون پشتوانه زمین نزنیم، پروژه‌ای باشد که پیمانکار داشته باشد و اعتبار برای آن پیش‌بینی شده باشد.

انتهای پیام
captcha