نماینده‌ای انتخاب شود که خادم و دلسوز مردم باشد
کد خبر: 3877313
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
امام جمعه موقت بوکان:

نماینده‌ای انتخاب شود که خادم و دلسوز مردم باشد

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام هاشم‌آبادی با بیان اینکه انتخابات به معنای آزادی است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز است و باید نماینده‌ای انتخاب شود که واقعا خادم و دلسوز مردم باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام هاشم‌آبادی، امام جمعه موقت بوکان، 18 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، گفت: همه ساله در این ایام مبارک جشن پیروزی انقلاب اسلامی گرفته می‌شود، انقلابی که پدران و مادران ما ۴۱ سال پیش به رهبری حضرت امام خمینی(ره) آن را آفریدند و همواره باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اتحاد و یکپارچگی خود چشمن دشمنان اسلام را کور کنیم.
وی با بیان اینکه انتخابات به معنای آزادی است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز است و باید نماینده‌ای انتخاب شود که خداترس و با ایمان باشد و واقعا خادم و دلسوز مردم باشد.
امام جمعه موقت بوکان با اشاره به اینکه تقوای الهی نوری است که انسان را همیشه به خدا نزدیک و از گناهان دور می‌کند، گفت: انسان مسلمان باید اهل دعا و نیایش باشد چراکه دعا نعمتی بسیار بزرگ و نجات‌دهنده است.
هاشم‌آبادی افزود: برخی افراد بر این معتقد هستند و می‌گویند که چون همه چیز از جانب خداوند مقدر شده است ما دعا نمی‌کنیم، بلکه باید گفت برعکس، گاها دعا حتی جلوی قضا و قدر را می‌گیرد و آن‌را دفع می‌کند.
وی درباره استجابت دعا و تأخیر در آن، بیان کرد: پیامبر(ص) در روایتی می‌فرمایند که دعا سه حالت دارد اول آن است که خدا بنده‌ای را بسیار دوست دارد و آن دعا را برای او ذخیره می‌کند، دوم بعضی وقت‌ها احتمال دارد دعا می‌کنیم، گناهکار هستیم و دعا به‌نوعی گناه ما را پاک می‌کند و سوم دعای ما اجابت می‌شود.
امام جمعه موقت بوکان یادآور شد: بنابر فرموده پیامبر(ص)، دعا اسلحه انسان مؤمن است و او را از بلایای دنیا وآخرت نجات می‌دهد.
خالد چوروکه
انتهای پیام
captcha