مشارکت مردم در آذربایجان‌غربی بیش از میانگین کشوری پیش‌بینی می‌شود
کد خبر: 3880415
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

مشارکت مردم در آذربایجان‌غربی بیش از میانگین کشوری پیش‌بینی می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: پیش‌بینی می‌شود حضور و مشارکت مردم آذربایجان‌غربی بیش از میانگین کشوری باشد.

مشارکت مردم در آذربایجان‌غربی بیش از میانگین کشوری پیش‌بینی می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمد مهدی شهریاری، امروز دوم اسفندماه، در نشست خبری، اظهار کرد: مردم شهیدپرور ایران اسلامی از اهمیت حضور در انتخابات آگاه هستند و با درکی که از شرایط کشور دارند با حضور پرشکوه خود نقشه و توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.
وی افزود: دو هزار و ۱۱۷ صندوق جهت اخذ رای در آذربایجان‌غربی وجود دارد که از این تعداد هفت صندوق رای برای اقلیت‌های استان در نظر گرفته شده است.
استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: از مردم استان به خاطر حضور و مشارکت پرشور خود در این حماسه‌آفرینی قدردانی می‌کنیم و امیدوارم افراد اصلح‌تر انتخاب شده و وارد مجلس شوند.
استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در هر دقیقه متوسط چهار هزار رای در استان به صندوق‌های رای انداخته می‌شود که اگر با این روند پیش برویم متوسط آرای اخذ شده در کشور را رد خواهیم کرد.
شهریاری گفت: در روزهای گذشته راه دسترسی به ۵۰۰ روستای آذربایجان‌غربی به خاطر بارش برف مسدود شده بود که با تلاش‌های انجام شده راه‌ها باز شده و فقط چهار روستا محدودیت تردد وجود دارد که صندوق آرا توسط امدادگران به این روستاها منتقل شده است.
استاندار آذربایجان‌غربی افزود: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفت هزار و ۵۰۰ نفر مامور امنیتی و انتظامی مسؤول تامین امنیت انتخابات استان را بر عهده دارند و ۴۲ هزار نفر مجری انتخابات در استان هستند.
وی تصریح کرد: حضور مردم در این حماسه‌آفرینی باعث تعیین سرنوشت کشور شده و جلوی هجمه دشمنان را می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha