تعطیلی نمایشگاه کتاب ارومیه به دلیل کرونا
کد خبر: 3880977
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

تعطیلی نمایشگاه کتاب ارومیه به دلیل کرونا

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزاری نمایشگاه کتاب ارومیه تعطیل شده است.

تعطیلی نمایشگاه کتاب ارومیه به دلیل کرونا

رسول بابازاده، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور و در ارومیه مقرر شده است بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری تعطیل شوند، اظهار کرد: بر این اساس نیز نمایشگاه کتاب ارومیه که قرار بود در تاریخ 11 تا 15 اسفند برگزار شود بنا به اعلام رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران تعطیل شد.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای برپایی این نمایشگاه اندیشیده شده بود، افزود: متاسفانه با اعلام وجود این بیماری در کشور بسیاری از برنامه‌های هفته جاری و از جمله این نمایشگاه هم لغو شد که نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها هم همزمان با این نمایشگاه قرار بود اجرا شود که آن هم تعطیل شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هنوز مشخص نشده است که این نمایشگاه آیا در موعد دیگری برگزار خواهد شد یا در مجموع پرونده این نمایشگاه در سال جاری بسته می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب ارومیه قرار بود با حضور 400 ناشر کشوری از 11 تا 15 اسفند ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب باشد.

انتهای پیام
captcha