تمهیدات لازم جهت بازگشت زائران پاکستانی اندیشیده شده است
کد خبر: 3882862
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

تمهیدات لازم جهت بازگشت زائران پاکستانی اندیشیده شده است

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: تمهیدات لازم جهت بازگشت زائران پاکستانی که به شهرهای زیارتی کشورمان سفر کرده بودند، اندیشیده شده و به‌زودی این زوار از پایانه مرزی میرجاوه به کشورشان برمی‌گردند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تیمور باقری، معاون حمل و نقل این اداره‌کل گفت: تمهیدات لازم جهت بازگشت زائران پاکستانی که به شهرهای زیارتی کشورمان سفر کرده بودند، در پایانه مرزی میرجاوه اندیشیده شده است.

وی گفت: در حال حاضر تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا، در پایانه مرزی میرجاوه تبادل عادی کالا و مسافر انجام نمی‌شود و صرفاً به ناوگان و اتباع دو کشور ایران و پاکستان که قصد بازگشت به کشورهای متبوع خود را دارند اجازه تردد داده می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده تمامی زائران پاکستانی که از سایر نقاط کشور جهت بازگشت به کشور خود وارد استان سیستان‌وبلوچستان می‌شوند، بدون توقف در زاهدان مستقیماً عازم پایانه مرزی میرجاوه شده و پس از انجام تشریفات لازم از طریق مرز مذکور از کشور خارج می‌شوند.

باقری اظهار کرد: همچنین تبادل کالا در پایانه مرزی میلک در همجواری با کشور افغانستان به روال معمول در حال انجام است؛ اما تردد مسافری صرفاً جهت خروج اتباع این کشور برقرار است.

انتهای پیام
captcha