مکتب اعتقادی در هر شرایطی مردم را مستحکم نگه می‌دارد
کد خبر: 3883433
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
سلامی:

مکتب اعتقادی در هر شرایطی مردم را مستحکم نگه می‌دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز ما یک مکتب اعتقادی قدرتمندی داریم که در هر شرایطی مردم را مستحکم نگه می‌دارد و این عظیم‌ترین سرمایه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران امروز پنج‌شنبه، 15 اسفندماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ویژگی های شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم محصول اخلاص و نماز شب بود او به واسطه این اخلاص جلوه‌هایی از مقام محمود را به‌دست آورده بود و خداوند محبوبیت و قدرت نفوذ و تسخیر دل‌ها را به او بخشیده بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی واقعا در هر عرصه‌ای از فضائل پیشگام و در عشق به ولایت بی‌نظیر و جلوتر از همه بود، در جهاد بر همه مقدم و به عمود خیمه دشمن از همه نزدیک‌تر بود، ۴۱ سال در میدان ماند و یک لحظه سستی و کوتاهی نکرد و توقف نداشت و یک آیینه تمام‌نمایی از تمام عظمت‌های پاسداری از دین، انقلاب، اسلام و آزادی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: امروز حاج قاسم به عنوان حجت و یک دلیل باطنی در میان ما است، به عنوان اسوه، نمونه و الگو که با مردم کرمان قرابت بیشتری دارد چون متعلق به این سرزمین است و آنقدر این دیار برای او جاذبه داشت که پیکر مطهرش در اینجا به خاک سپرده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به امواج پس از شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: در نماز جمعه تهران، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دشمن شکست خورد و ملت نشان داد حتی ذره‌ای از انقلاب خود کوتاه نمی‌آیند و معیارهایی را مردم از خود ساختند که دشمن باید فراتر از آن عمل کند که دیگر نمی‌تواند.

وی تصریح کرد: مردم تکیه‌گاه ما هستند و وقتی به دریای مردم متصل شویم پایان‌ناپذیر هستیم و شکست نمی‌خوریم، جریان آبان ماه را مردم معکوس کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارکرد: هنوز دشمن روی فشار اقتصادی و عملیات روانی تأکید دارد و از هر فرصتی استفاده می‌کند این دو را به هم وصل کند و شرایط را به مردم سخت کنند.

وی تصریح کرد: امروز ما یک مکتب اعتقادی قدرتمندی داریم که در هر شرایطی مردم را مستحکم نگه می‌دارد و این عظیم‌ترین سرمایه است و ما به واسطه این مکتب زنده هستیم و رهبری که پیشوای این مکتب و نماد زنده ارزش‌های این مکتب است.

سردار سلامی با بیان اینکه ماجراهایی که امسال گذشت اعجاز توکل بود، تأکید کرد: ما تدبیر، ژرف‌اندیشی، دشمن‌شناسی، توکل و شجاعت الهی را در تصمیمات رهبر بزرگ انقلاب دیدیم و خداوند این سرمایه‌ها و موهبت‌های بزرگ را به زیبایی در اختیار ما قرار داده که جامعه به بهترین نحو اداره شود.

انتهای پیام
captcha