برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان در فضای مجازی
کد خبر: 3885798
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
از سوی فرهنگسرای عطار انجام می‌شود؛

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان در فضای مجازی

فرهنگسرای عطار نیشابوری و مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10‌ تهران به منظور ترویج فرهنگ مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دوره‌های آموزشی در فضای مجازی برگزار می‌کند.

دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان در فضای مجازیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 تهران؛ فرهنگسرای عطار نیشابوری و مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10‌ تهران به منظور ترویج فرهنگ مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دوره‌های آموزشی در فضای مجازی برگزار می‌کند.

براساس بخشنامه‌های صادره، در این دوره‌ها، نوگلان پیش‌دبستانی خانه‌های کودک براساس سرفصل‌های آموزشی این مراکز به صورت غیرحضوری در پیام‌رسان‌های مجازی، تحت آموزش و انجام تکالیف قرار می‌گیرند.

همچنین دوره‌های تقویتی و درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی نیز توسط مدرسان مربوطه به صورت فایل‌های آموزشی ضبط و در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد.

همچنین دیگر رشته‌های آموزشی و محتواهای تولیدشده علاوه بر آموزش پیش دبستان، در زمینه‌های سبک زندگی اسلامی، شیوه‌های مديريت استرس، مديريت اوقات فراغت با توجه به سلامت و بهداشت عمومی، آموزش مهارت‌های اجتماعی و شيوه‌های خودمراقبتی با استفاده از ظرفيت مربيان و مدرسان مراکز یادشده بارگذاری می‌شود.

گفتنی است این اقدام با شعارهای محوری «در خانه می‌مانیم» و «با هم کرونا را شکست می‌دهیم» تا پایان سال و در صورت نیاز، بعد از تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های یادشده می‌توانند به نشانی؛ farhangsara_attar مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55716776 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha