تأکید بر فعالیت‌های قرآنی جذاب فضای مجازی در سال 99
کد خبر: 3886728
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

تأکید بر فعالیت‌های قرآنی جذاب فضای مجازی در سال 99

مرتل ممتاز کشور گفت: در سال 99 به طور ویژه برای فعالیت‌های قرآنی جذاب در فضای مجازی برنامه‌ریزی شود.

تأکید بر فعالیت‌های قرآنی جذاب فضای مجازی در سال 99به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، احسان محمدی، مرتل ممتاز کشور و نماینده ایران در دوره آتی مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی در پیام تبریک نوروزی خود که در اختیار خبرگزاری ایکنا شعبه خراسان رضوی قرار داده است، نوشت:

به سهم خودم صمیمانه این عید باستانی را تبریک عرض می‌کنم و از پیشگاه خدای مهربان برای مردم عزیز کشور و قرآنیان گرامی سلامتی، شادابی و سعادت مسئلت می‌کنم.

می‌توان گفت سال ۹۸، در مجموع سال ناخوشایندی برای هموطنان و کشورمان بود که از ابتدا با بلایای مختلف روبرو شدیم و در پایان نیز درگیر بیماری منحوس کرونا شدیم.

اما از طرفی این اتفاقات تلخ بسیاری از نعمت‌هایی که در گذشته داشتیم و شاید برای ما عادی شده بودند و شکرش را به جا نمی‌آوردیم را به ما گوشزد کرد و البته تجربه تلخ و سنگینی برایمان به یادگار گذاشت.

امیدوار هستم در سال ۹۹ اتفاقات بسیار خوب و زیبایی برای کشور و مردم ما رقم بخورد و کام همه ما شیرین شود.

اما نکته قابل توجه سال 98 که قرآنیان خوش‌ذوق در حد توان خودشان رقم زدند، راه‌اندازی چالش‌ها و مسابقات مختلف قرآنی در فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام بود، در مجموع این حرکت‌ها برای استفاده بهتر و مفیدتر از این روزها که به توصیه پزشکان و مسئولین بیشتر در خانه به سر می‌بریم، توسط بعضی از اساتید و قرآنیان انجام شد.

این اتفاق نشان داد تا چه اندازه فضای مجازی می‌تواند بستر مناسبی باشد، این فضا برای پویایی و ایجاد شور و نشاط مضاعف در میان قرآنیان عزیز بدون هیچ‌گونه محدودیت و مرزبندی اثرگذار است.

ان‌شاءالله در سال جدید با نظر به این تجربه دست آمده، به طور ویژه برای فعالیت‌های قرآنی جذاب در فضای مجازی برنامه‌ریزی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha