۵۰ درصد داروخانه‌های روزانه آذربایجان‌غربی در ایام عید باید فعال باشند
کد خبر: 3887063
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

۵۰ درصد داروخانه‌های روزانه آذربایجان‌غربی در ایام عید باید فعال باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید علاوه بر داروخانه‌های شبانه‌روزی و بیمارستانی، ۵۰ درصد داروخانه‌های روزانه استان نیز در ایام عید فعال باشند.

۵۰ درصد داروخانه‌های روزانه آذربایجان‌غربی در ایام عید باید فعال باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، بهنام شهدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، چهارم فروردین در جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا، با تاکید بر اینکه طبق مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: باید علاوه بر داروخانه‌های شبانه‌روزی و بیمارستانی، ۵۰ درصد داروخانه‌های روزانه استان نیز در ایام عید فعال باشند و از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود بر این روند نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص اقلامی چون دستکش و محلول و ژل‌های ضدعفونی مشکلی وجود ندارد، گفت: برای تامین نیاز استان در خصوص ماسک نیز سناریوهای مختلفی پیش‌بینی شده و به زودی این موضوع نیز به ثبات لازم می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از اهتمام شکل گرفته از سوی گروه‌های مردمی برای تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی تصریح کرد: استفاده از این تولیدات نیازمند آن است که دستور‌العمل‌های بهداشتی در فرایند تولید و توزیع رعایت شود.

وی در خصوص ذخیره اقلام اساسی استان تا چند ماه آینده نیز افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین اقلام اساسی استان تا زمان شکست کرونا و پس از آن اندیشیده شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

شهدی همچنین از همراهی اتاق اصناف در خصوص تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری در راستای اجرای پویش ۲۹۱۴ نیز قدردانی کرد و ادامه داد: به طور قطع با همدلی و همراهی و اجرای دقیق مصوبات ملی و استانی می‌توانیم بر این بحران نیز فائق آییم.

 

انتهای پیام
captcha