کنترل تردد در ۴ محور آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3887066
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

کنترل تردد در ۴ محور آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌‌غربی گفت: در تعطیلات نوروزی براساس توافقات صورت گرفته در چهار محور مابین آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی ایست‌های مشترک بازرسی کنترل تردد مستقر می‌شوند.

استقرار ایست‌های مشترک بازرسی کنترل تردد در ۴ محور آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی؛ علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌‌غربی، چهارم فروردین ماه اظهار کرد: به منظور پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی براساس توافقات صورت گرفته در چهار محور مابین آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی ایست‌های مشترک بازرسی کنترل تردد مستقر می‌شوند.

وی افزود: به همت ارتش و حضور نیروی انتظامی در محورهای جاده شهید کلانتری از روستای آق گنبد، میاندوآب به ملکان، سلماس به تسوج و سه‌راهی ایواوغلی به سمت مرند ایست‌های بازرسی مشترک با آذربایجان شرقی جهت تشدید کنترل‌های ترددی مستقر می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌‌غربی ادامه داد: از مردم و مسافران درخواست کرد جهت قطع زنجیره انتقال ویروس از هرگونه تردد غیرضروری خودداری کنند تا پس از تعطیلات نوروزی شاهد کاهش تعداد ابتلایان به این بیماری در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha