مداحان در حسینیه مجازی میهمان البرزی‌ها می‌شوند
کد خبر: 3887223
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

مداحان در حسینیه مجازی میهمان البرزی‌ها می‌شوند

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی، مداحان این استان از طریق حسینیه مجازی میهمان منازل البرزی‌ها می‌شوند.

مداحان در حسینیه مجازی میهمان البرزی‌ها می‌شوند

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز، در گفت وگو با ایکنا از البرز ، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی، مداحان این استان از طریق حسینیه مجازی در فضای مجازی میهمان منازل البرزی‌ها می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری اوقاف و امور خیریه استان انجام می‌شود، افزود: این اقدام با تاکید نماینده ولی فقیه دراستان البرز و به منظور مدد جمعی به اهل بیت(ع) برای ریشه کنی بیماری کرونا انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد:‌ این برنامه هر شب از سوی یکی از مداحان شاخص استان رأس ساعت ۲۰ به صورت زنده در فضای مجازی اجرا می‌شود ضمن اینکه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه،‌ این دعا نیز توسط این مداحان قرائت می‌شود.

نوروزی‌فر یادآور شد: ۳۶ نفر از مداحان استان در فضای مجازی اجرای برنامه خواهند داشت که تاکنون ۶ مداح به اجرای برنامه پرداخته‌اند و تا زمان بازگشایی حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی حسینیه فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha