بهورز بوکانی بر اثر کرونا درگذشت
کد خبر: 3888596
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

بهورز بوکانی بر اثر کرونا درگذشت

شهید رشید شیخ‌آقایی نخستین شهید مدافع سلامت آذربایجان‌غربی است که شامگاه ۱۳ فروردین بر اثر ابتلا به کرونا جان خویش را از دست داد.

نخستین شهید مدافع سلامت آذربایجان‌غربی در بوکان درگذشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، شهید رشید شیخ‌آقایی، یکی از ده‌ها مدافع سلامت آذربایجان‌غربی بود که در روستای ناچیت بوکان در راه خدمت به مردم و کمک به حفظ سلامتی آن‌ها به بهورزی مشغول بود و شامگاه 13 فروردین بر اثر ابتلا به کرونا جان خویش را از دست داد تا نخستین شهید مدافع سلامت آذربایجان‌غربی لقب بگیرد.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، با صدور پیامی شهادت شهید شیخ‌آقایی را تسلیت گفته و همچنین در تماسی تلفنی از خانواده وی دلجویی کرد.

متن پیام محمدمهدی شهریاری به شرح زیر است:

خبر شهادت آقای «رشید شیخ آقایی» بهورز شبکه بهداشت روستای «ناچیت» شهرستان بوکان به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت آذربایجان‌غربی که در خدمت به مردم در راه مبارزه با ویروس کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تأسف شد؛ اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان این بهورز دلسوز را به خانواده سوگوار ایشان و جامعه فرهیخته بهورزان و کادر پزشکی درمانی استان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام
captcha