همکاری مردم؛ رمز موفقیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
کد خبر: 3892530
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

همکاری مردم؛ رمز موفقیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان در استان کردستان در حال اجرا است، گفت: مشارکت و همکاری مردم رمز موفقیت پلیس در اجرای این طرح است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کردستان، علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کماکان در استان ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از شیوع بیماری واگیردار کرونا، قطع کردن زنجیره انتقال این بیماری است، در همین راستا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با همکاری و مشارکت‌های مردمی در استان در حال اجرا است.

وی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را اقدامی مؤثر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا دانست و افزود: حضور پلیس در معابر و مبادی ورودی و خروجی شهرها به منزله پایش و مراقبت هرچه بیشتر از سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در جامعه است.

فرمانده انتظامی کردستان با قدردانی از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم در این طرح، بیان کرد: مردم همکاری بسیار خوبی را در راستای اجرای این طرح داشته‌اند و روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز ناجا به عنوان مدافع امنیت در کنار مدافعان سلامت برای تأمین امنیت و سلامت مردم در تلاش است، ذکر کرد: با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعان و مردم باید تلاش کنیم اقدامات پلیس در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان را در پی داشته باشد.

سردار آزادی بیان کرد: اقدامات کنترلی پلیس در معابر درون و برون شهری با همکاری دستگاه‌های امدادی و انتظامی و ایجاد ایست و بازرسی‌های مختلف در محورهای ورودی و خروجی برای کنترل خودروها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده شده است، گفت: استفاده از ظرفیت فرهنگی همیاران پلیس وفرهنگ یاران ترافیک در حوزه فضای مجازی از برنامه‌های پلیس کردستان طی این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه به گزارشی از اقدامات مقابله‌ای پلیس در برخورد با متخلفان به امنیت و سلامت مردم اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح با ۲۴۴ دستگاه خودرو متخلف برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به نظارت و کنترل ۱۲ هزارو ۹۶۱ واحد صنفی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، افزود: طی این مدت ۶۹۰ واحد صنفی که به توصیه‌ها و هشدارهای کارشناسان توجه نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکردند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد. کلیه این اقدامات در جهت سلامت و صیانت شهروندان بوده است و امیدواریم با تعامل روزافزون و فراگیر شهروندان با پلیس شاهد ارتقای امنیت و سلامت اجتماعی آنان در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha