دوره‌های DBA بازار سرمایه اسلامی به صورت آنلاین برگزار می‎شود
کد خبر: 3894689
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

دوره‌های DBA بازار سرمایه اسلامی به صورت آنلاین برگزار می‎شود

یوسفی‌مقدم گفت: کلاس‌های چهارمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی، از سوی انجمن مالی اسلامی ایران به‌صورت آنلاین برگزار می‎شود.

دوره‌های DBA بازار سرمایه اسلامی به صورت آنلاین برگزار می‎شود

امیر یوسفی‌مقدم، کارشناس انجمن مالی اسلامی ایران، در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام این خبر گفت: دوره‎های DBA بازار سرمایه اسلامی، از سوی انجمن مالی اسلامی ایران با همکاری مؤسسه رِدمانی مالزی، سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک قرض‌الحسنه رسالت و دانشگاه امام صادق(ع) چند سالی است که در حال برگزاری است، اما در این ایام به دلیل شیوع کرونا و تا عادی شدن شرایط، کلاس‌های چهارمین دوره به صورت آنلاین برگزار می‎شود.

وی افزود: اصل بر این است که این دوره‌ها به صورت حضوری برگزار شود اما به دلیل شرایط کنونی تصمیم بر آن شد به صورت آنلاین برگزار شود.

وی ادامه داد: دوره‌هایی که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد شامل دوره‌های دوم، سوم و چهارم DBA بازار سرمایه اسلامی است.

یوسفی‌مقدم اظهار کرد: در دوره دوم، کلاس روش تحقیق در مالی اسلامی و کلاس سمینار در بازار سرمایه اسلامی و دوره سوم DBA بازار سرمایه اسلامی، کلاس بازار سرمایه اسلامی پیشرفته و روش تحقیق در مالی اسلامی برگزار خواهد شد.

کارشناس انجمن مالی اسلامی ایران ادامه داد:در دوره چهارم DBA بازار سرمایه اسلامی نیز دو کلاس مبانی بازار سرمایه اسلامی و قوانین تحلیلگری بازار سرمایه، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: جزئیات بیشتر درباره برگزاری این کلاس‌ها از سوی انجمن مالی اسلامی ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha