توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3901243
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی آذربایجان‌غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان این اداره‌کل در سطح استان در طی ماه رمضان توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان بهزیستی آذربایجان‌غربی

سعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به تسهیلات و خدمات ارائه شده توسط بهزیستی در طول ایام کرونا اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در قالب رزمایش کمک مومنانه بود که در طی آن در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته در حدود سه میلیون ریال بوده است، افزود: در پرداخت هزینه این بسته‌ها در مجموع ۴۳ میلیارد ریال از سوی بهزیستی، سپاه و استانداری استان کمک شد که خیران نیز در این کار مشارکت خوبی داشتند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از دیگر اقدامات ‌اداره‌کل بهزیستی استان می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی شامل ماکارونی، برنج، روغن و قند در بین کودکان کار اشاره کرد که در کنار آن، اقلام بهداشتی نیز در بین آنها توزیع شد.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا شرایط اقتصادی سختی را بر مردم تحمیل کرده است، تصریح کرد: در این میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بیش از سایرین با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند که برای کمک به این افراد نیازمند مشارکت و همکاری همه مردم به ویژه نیکوکاران هستیم.

انتهای پیام
captcha