امنیت ایران حاصل ایستادگی و غیرت سربازان وطن است
کد خبر: 3902007
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

امنیت ایران حاصل ایستادگی و غیرت سربازان وطن است

امام جمعه پلدشت گفت: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاوری مردان بی‌ادعایی به دست آمده است كه در اقصی نقاط كشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست می‌کنند.

امنیت ایران حاصل ایستادگی و غیرت سربازان وطن استحجت‌الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، در ارتباط با تحریم ناجا از سوی آمریکا و تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در مرزهای ایران اسلامی اظهار کرد: مسئله تحریم در ایران موضوع جدیدی نیست و کشورهای مستکبر از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره با وضع تحریم‌های مختلف سعی داشتند جلوی رشد و بالندگی ایران را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه تحریم ناجا نشان‌دهنده این است که دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش است، افزود: دشمنان باید توجه داشته باشند که هر زمان آنها خواستند عزم و اراده مردم ایران را مورد هدف قرار دهند آنها با ایستادگی و مقاومت بیشتر جواب‌ دشمنان را دادند.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه تحریم‌ها اثر خود را از دست داده است، ادامه داد: تحریم اگر اثر داشت در طول بیش از 40 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران تا این حد پیشرفت نمی‌کرد تا خاری در چشم دشمنان باشد.

وی با اشاره به شهادت سه تن از مرزبانان کشورمان در درگیری با تررویست‌ها تصریح کرد: شهادت غیرتمندانه این سربازان ولایت در مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مرز ایران و اقلیم کردستان عراق در هنگ مرزی سردشت، همانقدر که موجب اندوه شد احساسی سرشار از غرور نیز در پی داشت.

حجت‌الاسلام طالبی تصریحکرد: امثال همین جوانان مرزبان کشور هستند که با شجاعت و ایثار در راه ولایت، اسلام و دفاع از وطن و ناموس ایستادگی کرده و موجب خشم مستکبران عالم شده و چاره‌ای جز تحریم را برای دشمنان این مرز و بوم باقی نگذاشتند.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک موضوع اتفاقی نیست که حاصل یک روز و شب باشد، عنوان کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاوری مردان بی‌ادعایی به دست آمده است كه در اقصی نقاط كشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست می‌کنند.

انتهای پیام
captcha