۲۰ خرداد آخرین مهلت شرکت در مسابقه پیامکی وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی(ره)
کد خبر: 3903041
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

۲۰ خرداد آخرین مهلت شرکت در مسابقه پیامکی وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی(ره)

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰ خرداد ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه پیامکی وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) است.

۲۰ خرداد آخرین مهلت شرکت در مسابقه پیامکی وصیت‌نامه سیاسی امام خمینی(ره)حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) در سطح استان اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ خود را حداکثر تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ خرداد ماه به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۰۳۳۶۵ پیامک کنند و به سه مورد از پاسخ‌های صحیح به قید قرعه هدایایی از طرف واحد تشکل‌های دینی اداره‌کل استان به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سوالات این مسابقه صرفا از وصیت‌نامه امام راحل انتخاب شده است، افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسمات گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) این مسابقه تدارک دیده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ادامه داد: در حال حاضر فضای مجازی بهترین فرصت و وسیله برای معرفی شخصیت رهبر کبیر انقلاب، اهداف و آرمان‌های ایشان است تا بدین طریق نسل جوان آشنایی بیشتری با ایشان پیدا کنند.

وی عنوان کرد: مبارزه با استکبار، استقلال، خودکفایی به معنای کامل، ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم، توجه به ملت‌های مظلوم و عزت بخشیدن به اسلام از جمله اهداف بزرگی است که امام راحل با همه توان سعی داشتند به آنها برسند و در حال حاضر جوانان و نسل جوان باید با آن آشنا شوند.

 

 

انتهای پیام
captcha