۳۷ هزار نوآموز در آذربایجان‌شرقی سنجش سلامت می‌شوند
کد خبر: 3905189
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

۳۷ هزار نوآموز در آذربایجان‌شرقی سنجش سلامت می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی از اول مرداد، گفت: امسال ۳۷ هزار نوآموز در استان سنجش می‌شوند.

۳۷ هزار نوآموز در آذربایجان‌شرقی سنجش سلامت می‌شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز، 27 خردادماه در نشست هماهنگی اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، گفت: آغاز طرح سنجش از اول مرداد تا پایان شهریور است و این طرح در ۴۱ پایگاه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه اجرای طرح برای هر نوآموز ۴۰ هزار تومان است که از طریق سامانه انجام و زمان حضور به‌طور هوشمند از طریق سیستم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فاصله زمانی ۳۰ دقیقه از هم تنظیم خواهد شد و هیچ‌گونه نگرانی از بابت تجمع وجود ندارد.

پاشایی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در اجرای طرح سلامت جسمانی ۳۳ هزار و ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزانی که امسال کلاس اول خواهند بود مورد ارزیابی قرار گرفتند پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۷ هزار نفر طی این برنامه ارزیابی شوند.

انتهای پیام
captcha